Хороша дiвчинка

Хороша дiвчинка (The Good Girl / Хорошая девочка). США, 2002. Режисер Мiгель Артета. У ролях: Дженнiфер Анiстон, Джейк Гiлленхаал, Джон С. Райллi, Зоi Дешанель, Тiм Блейк Нельсон, Джон Керролл Лiнч.

Новий канал, вiвторок 28 червня, 23.35

Джастiн (Анiстон) – 30-рiчна продавщиця з маленькоi крамницi, яка ненавидить власне нудне життя, роботу та свого дурнуватого чоловiка – маляра (Райллi). Одного дня вона зустрiчаe однодумця – 22-рiчного Тома (Гiлленхаал), який обожнюe Холдена Колфiлда i мрie втекти вiд байдужих батькiв. Проте роман мiж героями не приносить iм щастя… Автори цього фiльму спецiально чекали, коли Анiстон отримаe творчу свободу пiсля зйомок чергового сезону серiалу “Друзi”, тому робота над картиною проходила у березнi, квiтнi та травнi 2001 р. Однак стрiчка Артети навряд чи зацiкавить прихильникiв зiрки телебачення: створений нею образ анiтрохи не нагадуe ii життeрадiсних героiнь з “Друзiв” та романтичних комедiй “Об’eкт мого захоплення” i “Портрет досконалостi”. Прем’eра “Хорошоi дiвчинки” вiдбулася у сiчнi 2002 р. на улюбленому фестивалi американських незалежних кiнематографiстiв “Санденс”, де Артета та сценарист Майкл Вайт представляли й свою попередню спiльну роботу – “Чак i Бак”, також присвячену аналiзу самотностi людини у суспiльствi. Похмура “депресивна” картина про скалiченi долi та втраченi можливостi не даe однозначних вiдповiдей на поставленi питання; разом з головними персонажами глядач змушений вирiшувати, що e кращим у данiй ситуацii: побут, щоденнi клопоти i турботи, якi поступово вбивають у людинi мрii про iнше життя, або маленький саморуйнiвний бунт, котрий гарантуe змiни, але далеко не завжди на краще.

Хороша дiвчинка (The Good Girl / Хорошая девочка). США, 2002. Режисер Мiгель Артета. У ролях: Дженнiфер Анiстон, Джейк Гiлленхаал, Джон С. Райллi, Зоi Дешанель, Тiм Блейк Нельсон, Джон Керролл Лiнч.

Новий канал, вiвторок 28 червня, 23.35

Джастiн (Анiстон) – 30-рiчна продавщиця з маленькоi крамницi, яка ненавидить власне нудне життя, роботу та свого дурнуватого чоловiка – маляра (Райллi). Одного дня вона зустрiчаe однодумця – 22-рiчного Тома (Гiлленхаал), який обожнюe Холдена Колфiлда i мрie втекти вiд байдужих батькiв. Проте роман мiж героями не приносить iм щастя… Автори цього фiльму спецiально чекали, коли Анiстон отримаe творчу свободу пiсля зйомок чергового сезону серiалу “Друзi”, тому робота над картиною проходила у березнi, квiтнi та травнi 2001 р. Однак стрiчка Артети навряд чи зацiкавить прихильникiв зiрки телебачення: створений нею образ анiтрохи не нагадуe ii життeрадiсних героiнь з “Друзiв” та романтичних комедiй “Об’eкт мого захоплення” i “Портрет досконалостi”. Прем’eра “Хорошоi дiвчинки” вiдбулася у сiчнi 2002 р. на улюбленому фестивалi американських незалежних кiнематографiстiв “Санденс”, де Артета та сценарист Майкл Вайт представляли й свою попередню спiльну роботу – “Чак i Бак”, також присвячену аналiзу самотностi людини у суспiльствi. Похмура “депресивна” картина про скалiченi долi та втраченi можливостi не даe однозначних вiдповiдей на поставленi питання; разом з головними персонажами глядач змушений вирiшувати, що e кращим у данiй ситуацii: побут, щоденнi клопоти i турботи, якi поступово вбивають у людинi мрii про iнше життя, або маленький саморуйнiвний бунт, котрий гарантуe змiни, але далеко не завжди на краще.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *