Безсоння

Безсоння (Insomnia / Бессонница). США, 2002. Режисер Крiстофер Нолан. У ролях: Аль Пачiно, Робiн Вiльямс, Хiларi Свонк, Мойра Тiрнi, Мартiн Донован, Нiккi Катт.

ТРК “Украiна”, понедiлок 8 серпня, 23.40

Детектив Вiлл Дормер приiздить у маленьке мiстечко на Алясцi, щоб розслiдувати вбивство сiмнадцятирiчноi дiвчини. Пiд час переслiдування пiдозрюваного Вiлл випадково вбиваe свого напарника Хепа Екхарта. Виснаженому безсонням полiцейському доводиться боротися не лише з пiдступним манiяком, який шантажуe його, а й з власним сумлiнням…

“Безсоння” e римейком однойменного норвезького фiльму 1997 р. Дiя обох стрiчок вiдбуваeться у пору року, коли i в Норвегii, i на Алясцi починаeться полярний день i безсоння стаe загальною проблемою. Спочатку картину мав знiмати Джонатан Демме (“Мовчання ягнят”), але його зацiкавив iнший проект – римейк комедiйного детективу “Шарада”, що отримав назву “Правда про Чарлi”. Режисером “Безсоння” став Нолан, якому фiльм “Пам’ятай” принiс славу новатора. Бюджет трилера склав 50 млн. доларiв. Зйомки, якi проходили у Британськiй Колумбii, почалися у квiтнi, а закiнчилися у червнi 2001 р.

У норвезькiй стрiчцi головного героя грав Стеллан Скасгорд (“Скляний будинок”). В американському римейку ця роль призначалась Харрiсону Форду, однак вiн вiддав перевагу драмi “К-19” Кетрiн Бiгелоу, тому у детектива Дормера перевтiлився Пачiно. “Присутнiсть Аля була найцiкавiшим способом впоратися з цим матерiалом, – каже режисер. – Вiн багато разiв грав полiцейських, починаючи вiд “Серпiко” i закiнчуючи “Сутичкою” та “Морем кохання”, i ми хотiли, щоб його вже iконографiчний образ тим не менш подiяв на публiку всупереч усiм очiкуванням”. Для легендарного “хрещеного батька”, який не з’являвся на екранi майже два роки, картина Нолана стала черговим поверненням у кiнематограф.

Безсоння (Insomnia / Бессонница). США, 2002. Режисер Крiстофер Нолан. У ролях: Аль Пачiно, Робiн Вiльямс, Хiларi Свонк, Мойра Тiрнi, Мартiн Донован, Нiккi Катт.

ТРК “Украiна”, понедiлок 8 серпня, 23.40

Детектив Вiлл Дормер приiздить у маленьке мiстечко на Алясцi, щоб розслiдувати вбивство сiмнадцятирiчноi дiвчини. Пiд час переслiдування пiдозрюваного Вiлл випадково вбиваe свого напарника Хепа Екхарта. Виснаженому безсонням полiцейському доводиться боротися не лише з пiдступним манiяком, який шантажуe його, а й з власним сумлiнням…

“Безсоння” e римейком однойменного норвезького фiльму 1997 р. Дiя обох стрiчок вiдбуваeться у пору року, коли i в Норвегii, i на Алясцi починаeться полярний день i безсоння стаe загальною проблемою. Спочатку картину мав знiмати Джонатан Демме (“Мовчання ягнят”), але його зацiкавив iнший проект – римейк комедiйного детективу “Шарада”, що отримав назву “Правда про Чарлi”. Режисером “Безсоння” став Нолан, якому фiльм “Пам’ятай” принiс славу новатора. Бюджет трилера склав 50 млн. доларiв. Зйомки, якi проходили у Британськiй Колумбii, почалися у квiтнi, а закiнчилися у червнi 2001 р.

У норвезькiй стрiчцi головного героя грав Стеллан Скасгорд (“Скляний будинок”). В американському римейку ця роль призначалась Харрiсону Форду, однак вiн вiддав перевагу драмi “К-19” Кетрiн Бiгелоу, тому у детектива Дормера перевтiлився Пачiно. “Присутнiсть Аля була найцiкавiшим способом впоратися з цим матерiалом, – каже режисер. – Вiн багато разiв грав полiцейських, починаючи вiд “Серпiко” i закiнчуючи “Сутичкою” та “Морем кохання”, i ми хотiли, щоб його вже iконографiчний образ тим не менш подiяв на публiку всупереч усiм очiкуванням”. Для легендарного “хрещеного батька”, який не з’являвся на екранi майже два роки, картина Нолана стала черговим поверненням у кiнематограф.

Головним сюрпризом, що пiдготували для публiки автори “Безсоння”, e поява у ролi злочинця Фiнча Робiна Вiльямса. “Мерзотникiв грати цiкаво, – вважаe актор. – Це даe можливiсть дослiджувати такi речi, як привабливiсть зла… або його банальнiсть”. Вiльямс справдi захопився змiною амплуа: у 2002-му вийшли три фiльми, де вiн виконав ролi психопатiв, проте кожен з цих персонажiв вiдрiзняeться вiд iнших i запам’ятовуeться.

Стрiчка, яка вдало поeднуe фiлософський змiст з захоплюючою жанровою формою, мала успiх як у критикiв, так i у глядачiв (67 млн. доларiв у прокатi США).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *