Острiв

Острiв (The Island / Остров). Фантастичний бойовик. США, 2005. Режисер Майкл Бей. У ролях: Iвен Макгрегор, Скарлетт Йохансон, Шон Бiн, Джимон Хунсу, Майкл Кларк Данкан, Стiв Бушемi.

У пiдземному бункерi посеред пустелi живуть три тисячi чоловiк – усi, хто залишився в живих пiсля глобальноi катастрофи. Нагорi e один шматок незараженоi поверхнi – “Острiв”, вихiдний пункт репопуляцii планети. Потрапити туди мрiють всi жителi бункера, а визначаe щасливцiв лотерея. Одного разу Лiнкольн Шiсть-Ехо (Макгрегор) прослiдив за одним з таких “вибраних” i зрозумiв, що жодноi катастрофи не було, а жителi бункера – клони, банк “запчастин” для багатiiв згори.

Це перший фiльм Майкла Бея, який продюсуe не Джеррi Брукхаймер. Новим покровителем режисера став Стiвен Спiлберг. Вiн сам запропонував Бею купити для нього сценарiй “Острова” за мiльйон доларiв. Спiлберг також порадив режисеру перенести дiю не на 80 рокiв в майбутнe, як було в сценарii, а лише на 20: король Голлiвуду був впевнений, що його “Особлива думка” мала помiрний успiх саме тому, що вiн зробив ареною подiй занадто далеке майбутнe. Бей запевняe, що “Острiв” e для нього приводом поговорити про серйознi речi – про мораль, гуманiзм та межi припустимого в науцi, адже головний лиходiй, доктор Мерiк (Шон Бiн), впевнений, що робить добру справу. “Першi 20 хвилин стрiчки лише створюють настрiй; дiя почнеться тiльки з 23-i сторiнки сценарiю”, – каже постановник. Незважаючи на це, його нову роботу вже називають сумiшшю “Матрицi” з “Втiкачем”.

Острiв (The Island / Остров). Фантастичний бойовик. США, 2005. Режисер Майкл Бей. У ролях: Iвен Макгрегор, Скарлетт Йохансон, Шон Бiн, Джимон Хунсу, Майкл Кларк Данкан, Стiв Бушемi.

У пiдземному бункерi посеред пустелi живуть три тисячi чоловiк – усi, хто залишився в живих пiсля глобальноi катастрофи. Нагорi e один шматок незараженоi поверхнi – “Острiв”, вихiдний пункт репопуляцii планети. Потрапити туди мрiють всi жителi бункера, а визначаe щасливцiв лотерея. Одного разу Лiнкольн Шiсть-Ехо (Макгрегор) прослiдив за одним з таких “вибраних” i зрозумiв, що жодноi катастрофи не було, а жителi бункера – клони, банк “запчастин” для багатiiв згори.

Це перший фiльм Майкла Бея, який продюсуe не Джеррi Брукхаймер. Новим покровителем режисера став Стiвен Спiлберг. Вiн сам запропонував Бею купити для нього сценарiй “Острова” за мiльйон доларiв. Спiлберг також порадив режисеру перенести дiю не на 80 рокiв в майбутнe, як було в сценарii, а лише на 20: король Голлiвуду був впевнений, що його “Особлива думка” мала помiрний успiх саме тому, що вiн зробив ареною подiй занадто далеке майбутнe. Бей запевняe, що “Острiв” e для нього приводом поговорити про серйознi речi – про мораль, гуманiзм та межi припустимого в науцi, адже головний лиходiй, доктор Мерiк (Шон Бiн), впевнений, що робить добру справу. “Першi 20 хвилин стрiчки лише створюють настрiй; дiя почнеться тiльки з 23-i сторiнки сценарiю”, – каже постановник. Незважаючи на це, його нову роботу вже називають сумiшшю “Матрицi” з “Втiкачем”.

У Долинi смертi (Невада) та Детройтi (Мiчиган) команда Бея знiмала погонi на всьому, що iздить на землi i лiтаe у повiтрi. Сцени, в якi потiм додали спецефекти, повиннi вийти ефектнiшими, нiж у “Скелi” та “Поганих хлопцях-2”. Лос-Анджелес, де вiдбуваeться значна частина дii, знiмали в Детройтi. У цьому мiстi Бей використав будiвлю Центрального залiзничного термiналу, де розбив чимало машин. “Ми змiнили вже стiльки майданчикiв! – розповiдав режисер. – Уявляeте ритм: 14 лiтакiв з людьми i знаряддям прибувають о четвертiй ранку на нове мiсце, а опiвднi починаeмо працювати”. У 50 кiлометрах на пiвдень вiд Голлiвуду на студii Даунi, переобладнанiй з цехiв збiрки “боiнгiв”, знiмали сцени з лабораторiями, кiмнатами вiдпочинку та басейнами, а також зал з голографiчними дикторами, якi називають переможцiв лотереi. Загалом зйомки тривали 86 днiв i коштували близько 100 млн. доларiв.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *