Кров за кров

Все ж таки слiд було залишити цiй стрiчцi невиразну невизначено-жанрову оригiнальну назву “Чотири брати”. Вона бiльше вiдповiдаe центральнiй iдеi i змiсту картини. А круто-бойовикове “Кров за кров” – це трохи про iнше. Бо eднаe чотирьох рiзних за характерами, вiком i кольором шкiри зведених братiв та iх матусю не рiдна кров, а дещо iнше. Близькiсть душ, вiдчуття, що e в свiтi людина, якiй ти потрiбен i яка готова на все заради тебе, – eднiсть вищого порядку, нiж просто бiологiчна спорiдненiсть.

Iдею цю раз i назавжди втовкмачила чотирьом юним бешкетникам старенька, яка займалась влаштуванням сирiт i кинутих дiтей у сiм’i. I цiй iдеi вони залишаються вiрними до кiнця, збираючись воювати мало не з усiм кварталом заради маленькоi справедливостi, яка маe значення тiльки для них чотирьох. На жаль, сам фiльм такою цiльнiстю похвалитись не може.

Вiн намагаeться бути i серйозною драмою, i крутим бойовиком. Як бойовик вийшло непогано: e погонi, стрiлянина, бiйки в розумних пропорцiях. Щоправда, Валберг, якого нам подають як суперкрутого боксера-важковаговика, на цього самого важковаговика зовсiм не схожий, а його фiнальний бiй з головним мафiозi – взагалi неподобство якесь. Достатньо було натякнути, що це дрiбний кримiнальник iз зiрваним дахом – цього б вистачило. Решту б зробила енергiя актора, яка виплескуeться в стрiчцi у кожнiй третiй сценi.

Все ж таки слiд було залишити цiй стрiчцi невиразну невизначено-жанрову оригiнальну назву “Чотири брати”. Вона бiльше вiдповiдаe центральнiй iдеi i змiсту картини. А круто-бойовикове “Кров за кров” – це трохи про iнше. Бо eднаe чотирьох рiзних за характерами, вiком i кольором шкiри зведених братiв та iх матусю не рiдна кров, а дещо iнше. Близькiсть душ, вiдчуття, що e в свiтi людина, якiй ти потрiбен i яка готова на все заради тебе, – eднiсть вищого порядку, нiж просто бiологiчна спорiдненiсть.

Iдею цю раз i назавжди втовкмачила чотирьом юним бешкетникам старенька, яка займалась влаштуванням сирiт i кинутих дiтей у сiм’i. I цiй iдеi вони залишаються вiрними до кiнця, збираючись воювати мало не з усiм кварталом заради маленькоi справедливостi, яка маe значення тiльки для них чотирьох. На жаль, сам фiльм такою цiльнiстю похвалитись не може.

Вiн намагаeться бути i серйозною драмою, i крутим бойовиком. Як бойовик вийшло непогано: e погонi, стрiлянина, бiйки в розумних пропорцiях. Щоправда, Валберг, якого нам подають як суперкрутого боксера-важковаговика, на цього самого важковаговика зовсiм не схожий, а його фiнальний бiй з головним мафiозi – взагалi неподобство якесь. Достатньо було натякнути, що це дрiбний кримiнальник iз зiрваним дахом – цього б вистачило. Решту б зробила енергiя актора, яка виплескуeться в стрiчцi у кожнiй третiй сценi.

З драмою справи гiршi – якщо вгледiтись краще, в нiй взагалi немаe потреби. Вона б могла виникнути, якби стосунки мiж братами були виписанi бiльш неоднозначно. Однак eдиний натяк на те, що в цiй родинi не все так добре, як здаeться, прямуe в нiкуди, i в тому, щоб вимовляти в рекламному ролику великими лiтерами слово “зрада”, аж нiяк немаe потреби. В результатi залишаeться прямий, не обтяжений зайвими роздумами конфлiкт мiж чотирма братами i бандою мiсцевого мафiозi. Навiть такий конфлiкт можна було б загострити, подавши його як протистояння корумпованоi системи i бунтiвних iндивiдуумiв, але ж нi, тут це просто протистояння двох банд, кожна з яких може використати систему собi на користь. Чималий потенцiал сюжету про некровне братерство мiг бути використаний для створення набагато гострiшого i жорсткiшого фiльму.

Згадуються слова мiсцевого непродажного полiсмена про те, що брати стали не тими, ким могли б бути. Ця стрiчка теж не зовсiм те, чим вона могла б стати, якби не типово голлiвудський спосiб рiшення питань за допомогою мордобою, пiсля якого (майже) всi живуть довго i щасливо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *