День

Якщо коротко – стрiчка про те, як людина може робити з життя того, хто ii кохаe, як пекло, так i рай.

Сеок-Юн та Жин-вон – подружня пара, яку можна впевнено назвати щасливою: вони, без сумнiвiв, кохають одне одного, не вiдчувають тиску з боку рiдних, не знають матерiальних труднощiв. Eдина проблема – Жин-вон дуже хоче мати дитину, однак кожна спроба подружжя закiнчуeться нiчим. Сеок-Юн з повагою ставиться до цiei мрii, намагаeться пiдтримувати дружину, але його терпiння не безкiнечне. Неможливо жити з людиною, весь час зацикленою на одному бажаннi. I якщо спочатку автори стрiчки подають це в комедiйних тонах (Жин-вон навiть у вiдрядженнi переслiдуe чоловiка, щоб спробувати ще раз), то далi до оповiдання додаeться сильний присмак гiркоти.

Подружнe життя – баланс мiж егоiзмом i самопожертвою заради коханоi людини. Цю тезу фiльм доводить блискуче.

Якщо коротко – стрiчка про те, як людина може робити з життя того, хто ii кохаe, як пекло, так i рай.

Сеок-Юн та Жин-вон – подружня пара, яку можна впевнено назвати щасливою: вони, без сумнiвiв, кохають одне одного, не вiдчувають тиску з боку рiдних, не знають матерiальних труднощiв. Eдина проблема – Жин-вон дуже хоче мати дитину, однак кожна спроба подружжя закiнчуeться нiчим. Сеок-Юн з повагою ставиться до цiei мрii, намагаeться пiдтримувати дружину, але його терпiння не безкiнечне. Неможливо жити з людиною, весь час зацикленою на одному бажаннi. I якщо спочатку автори стрiчки подають це в комедiйних тонах (Жин-вон навiть у вiдрядженнi переслiдуe чоловiка, щоб спробувати ще раз), то далi до оповiдання додаeться сильний присмак гiркоти.

Подружнe життя – баланс мiж егоiзмом i самопожертвою заради коханоi людини. Цю тезу фiльм доводить блискуче.

З усiх персонажiв найбiльш сильна за характером Жин-вон. I цю силу вона не завжди використовуe правильно, без причини завдаючи болю чоловiку або тiтцi, яка ii ростила й виховувала замiсть батькiв. Позбавлена батькiвськоi любовi, бажання мати дитину вона перетворюe мало не на культ, майже не звертаючи уваги на те, наскiльки складним це  робить життя Сеок-Юна. Коли вона нарештi досягаe, чого хотiла, то культом для неi стаe майбутня дитина, для якоi вона пише щоденник i з якою розмовляe за допомогою особливого “телефону”.

З усiма, хто будуe для себе маленький культ, доля поводиться жорстоко. Безжальний хiд, який доля в особi сценариста пiдготувала для персонажiв, руйнуe закони традицiйноi мелодрами. Головним стають вже не iхнi почуття, а вiдповiдь на питання: як вони будуть поводитись у такiй непростiй ситуацii?

Iхнiй вибiр нелегкий. У тихого Сеок-Юна запропонована iдея спочатку викликаe вибух емоцiй: вiн перевертаe стiл. Але потiм сам приходить до неi. Жин-вон випадково чуe про це, коли чоловiк говорить по телефону. I наприкiнцi картини погоджуeться з цим рiшенням.

Не можна не згадати добрим словом чудовi акторськi роботи. Премiю Корейськоi кiноакадемii здобула виконавиця головноi жiночоi ролi, але не менш значним e внесок ii партнера, а також акторiв другого плану. Запам’ятовуeться образ лiкаря, якого завжди лають за те, що вiн обiдаe на робочому мiсцi – дуже багато дрiбних, але важливих деталей, якi роблять героя по-справжньому людяним.

Люди, позбавленi шансу на своe маленьке щастя, приносять свою iлюзiю в жертву, щоб зробити щасливими iнших. У боротьбi мiж егоiзмом i готовнiстю до жертви перемагаe останнe. Тому вони й заслужили право на iнше маленьке щастя – не зовсiм те, на яке розраховували, але тим не менш. Всi живемо на одному клаптику всесвiту, i треба враховувати це. Одна з тих нехитрих, але глибоких iстин, на якi була щедрою цьогорiчна корейська кiнопрограма.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *