Домiно

Домiно (Domino / Домино). “Чорна комедiя” / трилер. США, 2005. Режисер Тонi Скотт. У ролях: Кiра Найтлi, Мiккi Рурк, Едгар Рамiрес, Жаклiн Бiссет, Мiна Суварi, Делрой Лiндо, Люсi Лiу, Том Уейтс, Крiстофер Вокен.

Домiно була дочкою британського актора Лоренса Харвi i моделi Полiн Стоун. Ii батько помер у 1973 р., через рiк пiсля народження дочки. Мати вiддала Домiно в iнтернат, а сама намагалась знайти спосiб зберегти колишнiй статус й спосiб життя. Потiм вони переiхали в Америку, де дiвчина пiдробляла моделлю у компанii “Форд”. Однак вона росла шибайголовою i хулiганкою i в життя “золотоi молодi” зовсiм не вписувалась. Одного дня на початку 90-х 20-рiчна Домiно вирiшила стати “мисливцем за головами”, тобто розшукувати злочинцiв, що втекли, у найжахливiшому районi Лос-Анджелесу – Пiвденному Централi. Вона ловила здебiльшого наркодiлкiв, але мала справу i з вбивцями, i нiжною була тiльки зi своiм пiстолетом, який називала “Бетсi”.

Режисер Тонi Скотт намагався перенести iсторiю Домiно Харвi на екран рокiв десять. Вiн вiдмовився вiд декiлькох запропонованих сценарiiв i зупинився на роботi Рiчарда Келлi (“Доннi Дарко”) – абсурднiй, як “Адаптацiя”, похмурiй, як “Наркобарон”, цинiчнiй та крутiй, як “Вбити Бiлла”. Це не бiографiя, а вельми довiльна фантазiя на цю тему з яскравим калейдоскопом дiючих осiб – представникiв свiту шоу-бiзнесу, охоронцiв закону i його порушникiв. “Одна з ii улюблених фраз потрапила в фiльм без зiмн, – каже режисер про свою героiню. – “Орел – живеш, рeшка – вмираeш”. Для мене цi слова стали символом ii життя. Немаe нiчого бiльш п’янкого, нiж вiдчуття невiдомого, коли вiдкриваeш дверi, не знаючи, що чекаe на тебе за ними”.

Домiно (Domino / Домино). “Чорна комедiя” / трилер. США, 2005. Режисер Тонi Скотт. У ролях: Кiра Найтлi, Мiккi Рурк, Едгар Рамiрес, Жаклiн Бiссет, Мiна Суварi, Делрой Лiндо, Люсi Лiу, Том Уейтс, Крiстофер Вокен.

Домiно була дочкою британського актора Лоренса Харвi i моделi Полiн Стоун. Ii батько помер у 1973 р., через рiк пiсля народження дочки. Мати вiддала Домiно в iнтернат, а сама намагалась знайти спосiб зберегти колишнiй статус й спосiб життя. Потiм вони переiхали в Америку, де дiвчина пiдробляла моделлю у компанii “Форд”. Однак вона росла шибайголовою i хулiганкою i в життя “золотоi молодi” зовсiм не вписувалась. Одного дня на початку 90-х 20-рiчна Домiно вирiшила стати “мисливцем за головами”, тобто розшукувати злочинцiв, що втекли, у найжахливiшому районi Лос-Анджелесу – Пiвденному Централi. Вона ловила здебiльшого наркодiлкiв, але мала справу i з вбивцями, i нiжною була тiльки зi своiм пiстолетом, який називала “Бетсi”.

Режисер Тонi Скотт намагався перенести iсторiю Домiно Харвi на екран рокiв десять. Вiн вiдмовився вiд декiлькох запропонованих сценарiiв i зупинився на роботi Рiчарда Келлi (“Доннi Дарко”) – абсурднiй, як “Адаптацiя”, похмурiй, як “Наркобарон”, цинiчнiй та крутiй, як “Вбити Бiлла”. Це не бiографiя, а вельми довiльна фантазiя на цю тему з яскравим калейдоскопом дiючих осiб – представникiв свiту шоу-бiзнесу, охоронцiв закону i його порушникiв. “Одна з ii улюблених фраз потрапила в фiльм без змiн, – каже режисер про свою героiню. – “Орел – живеш, рeшка – вмираeш”. Для мене цi слова стали символом ii життя. Немаe нiчого бiльш п’янкого, нiж вiдчуття невiдомого, коли вiдкриваeш дверi, не знаючи, що чекаe на тебе за ними”.

Бюджет фiльму склав 60 млн. доларiв. Зйомки почались восени 2004 р. Гонорар Кiри Найтлi склав 2 млн. доларiв.

Найтлi прагнула досягти зовнiшньоi подiбностi зi своeю героiнею i одного разу навiть зустрiлась з нею. “Вона розповiла менi купу вражаючих iсторiй зi свого минулого, – каже акторка. – Однак я зрозумiла: сценарiй не e документальним злiпком життя Домiно, вiн написаний як дуже “чорна” комедiя, а це значить, що я можу створювати образ, а не портрет”. Кiра думала, що iй знову доведеться iмiтувати американський акцент, проте виявилось, що Домiно зберегла свою британську вимову.

Цього разу у Найтлi майже не було часу на фiзичну пiдготовку: зйомки “Домiно” почались вiдразу ж пiсля закiнчення роботи над “Гордiстю й упередженням”, де вона ходила у корсетi. Однак актрисi все ж таки довелось навчитись користуватись вогнепальною зброeю i кидати нiж, а головне – битись з нунчаками: “Звичайно, профi у цiй справi я не стала. Лiвою рукою у мене виходить набагато гiрше, нiж правою, але в цiлому досить непогано. Могло бути набагато гiрше. Я собою задоволена”. Кiрi настiльки подобалось стрiляти автоматами з двох рук, що вона не помiтила, як одна з гарячих гiльз влучила в неi, залишивши незначний слiд.

Справжня Домiно Харвi померла 27 червня 2005 р.; за офiцiйною версieю це був нещасний випадок, однак полiцейськi рапорти досi зберiгаються у таeмницi. Домiно знаходилась у ваннi; можливо, iй стало погано, вона втратила свiдомiсть i втопилась. Не виключено й самогубство: мiс Харвi знаходилась пiд слiдством за зберiгання i поширення наркотикiв. Iй вдалось звiльнитись до суду, заплативши величезну заставу – мiльйон доларiв. Пiсля цього вона залишилась практично нi з чим. У неi вiдiбрали паспорт i тримали пiд домашнiм арештом. Сама ж Домiно казала друзям, що ii пiдставили спiвробiтники бюро з поширення наркотикiв.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *