Цiкаво, що зробили б з цього сюжету кiнематографiсти колишнього СРСР. Батько-параноiк, дiти-кримiнальники… Так i проситься щось густо-чорне, за поняттями i без просвiту.
Фiнський режисер Мякель зняв стрiчку не про злочинцiв. Його героi – молодi люди, якi для виживання у цьому свiтi використовують своi правила, правила, якi свiт не розумie, бо розумiти не хоче. Це часто працюe проти них, але вони знаходять спосiб використати це собi на користь.
Дивнi вони, цi хлопцi Таккунени. Всi сильнi, як бики, а нiколи не б’ються, як би iх не ображали. Просто у бiльшостi вiдпадаe бажання робити це пiсля того, як старший показуe, як легко вiн може пересунути автомобiль. Майже нi з ким не спiлкуються, дiвчат не запрошують… Загалом, неприeмностi вiд них… тому що вiд них жодних неприeмностей, а це дивно. Приблизно так мислять шкiльнi вчителi, якi намагаються будь-що випхати молодшого Таккунена з класу, хоча вiн хоче вчитись i поводиться не так нахабно, як бiльшiсть учнiв.
Цiкаво, що зробили б з цього сюжету кiнематографiсти колишнього СРСР. Батько-параноiк, дiти-кримiнальники… Так i проситься щось густо-чорне, за поняттями i без просвiту.
Фiнський режисер Мякеля зняв стрiчку не про злочинцiв. Його героi – молодi люди, якi для виживання у цьому свiтi використовують своi правила, правила, якi свiт не розумie, бо розумiти не хоче. Це часто працюe проти них, але вони знаходять спосiб використати це собi на користь.
Продовжити читання “Поганi хлопцi”