Впiймай мене, якщо зможеш

Впiймай мене, якщо зможеш (Catch Me If You Can / Поймай меня, если сможешь). США, 2002. Режисер Стiвен Спiлберг. У ролях: Леонардо Дi Капрiо, Том Хенкс, Крiстофер Вокен, Наталi Бей, Емi Адамс, Мартiн Шин, Дженнiфер Гарнер, Джеймс Бролiн.

1+1, недiля 25 грудня, 20.20

Френк Ебегнейл-молодший був розумним, вiдчайдушним та обдарованим хлопцем. У 16 рокiв, дiзнавшись про те, що батьки збираються розлучитися, вiн втiк з дому. Швидко навчився пiдробляти пiдписи на чеках, а згодом i самi чеки, завдяки чому отримав загалом близько шести мiльйонiв доларiв у банках 50 штатiв та 26 зарубiжних краiн. Френк дуже довго прикидався пiлотом PanAm, безкоштовно налiтав два мiльйони миль i жив у готелях разом з екiпажами лiтакiв компанii. Вiн також видавав себе за лiкаря (з пiдробленим дипломом медичного факультету Гарварду), професора американськоi iсторii (у Францii) та помiчника прокурора в Луiзiанi (диплом юриста був фальшивим, однак мiсцевий iспит на профпридатнiсть Френк все ж таки здав). Усе це Ебегнейл встиг утнути за два роки (1964-1966), ще до того, як йому виповнилося 18, i таким чином став наймолодшим правопорушником, який потрапив до складеного ФБР списку “особливо небезпечних злочинцiв”.

Врештi-решт агенту Карлу Хенреттi вдалося арештувати спритного юнака. У 1974 р., перебуваючи у федеральнiй в’язницi, Френк отримав запрошення вiд ФБР читати лекцii з “теорii та практики шахрайства”. Пiсля цього вiн став добропорядним громадянином i зараз очолюe компанiю по захисту вiд шахраiв. Ебегнейл також написав книгу “Мистецтво крадiжки” та автобiографiчний твiр “Впiймай мене, якщо зможеш: дивовижно правдива iсторiя найвидатнiшого брехуна”, який у серединi 2000 р. зацiкавив кiнокомпанiю “Дрiмворкс”.

Впiймай мене, якщо зможеш (Catch Me If You Can / Поймай меня, если сможешь). США, 2002. Режисер [Стiвен Спiлберг->stiven-spielberg]. У ролях: [Леонардо Дi Капрiо->leonardo-di-caprio], [Том Хенкс->tom-hanks], [Крiстофер Вокен->christopher-walken], Наталi Бей, Емi Адамс, Мартiн Шин, [Дженнiфер Гарнер->jennifer-garner], Джеймс Бролiн.

1+1, недiля 25 грудня, 20.20

Френк Ебегнейл-молодший був розумним, вiдчайдушним та обдарованим хлопцем. У 16 рокiв, дiзнавшись про те, що батьки збираються розлучитися, вiн втiк з дому. Швидко навчився пiдробляти пiдписи на чеках, а згодом i самi чеки, завдяки чому отримав загалом близько шести мiльйонiв доларiв у банках 50 штатiв та 26 зарубiжних краiн. Френк дуже довго прикидався пiлотом PanAm, безкоштовно налiтав два мiльйони миль i жив у готелях разом з екiпажами лiтакiв компанii. Вiн також видавав себе за лiкаря (з пiдробленим дипломом медичного факультету Гарварду), професора американськоi iсторii (у Францii) та помiчника прокурора в Луiзiанi (диплом юриста був фальшивим, однак мiсцевий iспит на профпридатнiсть Френк все ж таки здав). Усе це Ебегнейл встиг утнути за два роки (1964-1966), ще до того, як йому виповнилося 18, i таким чином став наймолодшим правопорушником, який потрапив до складеного ФБР списку “особливо небезпечних злочинцiв”.

Продовжити читання “Впiймай мене, якщо зможеш”

Джеймс Бонд. Частина 3

У 1983 р. на екрани вийшла стрiчка “Нiколи не кажи “нiколи” Iрвiна Кершнера, де у Джеймса Бонда знову перевтiлився Шон Коннерi. Гонорар актора склав 5 млн. доларiв плюс вiдсотки вiд касових зборiв картини. Цей фiльм не зараховують до “офiцiйноi бондiани”: його фiнансували не Зальцман та Брокколi, а iнша компанiя, якiй належали права лише на одну книгу Флемiнга – “Кульова блискавка”.

Через два роки вiд ролi супершпигуна вiдмовився 57-рiчний Роджер Мур. Урочиста прем’eра останньоi серii за його участю, “Вид на вбивство” (1985) Джона Глена, вiдбулася у Сан-Франциско. Мер мiста Даян Файнстайн навiть проголосила “день Джеймса Бонда”.

Керiвники компанii “Юнайтед Артiстс” почали шукати нового актора на роль агента 007. Найперспективнiшим кандидатом був Пiрс Броснан, зiрка телесерiалу “Ремiнгтон Стiл”. 34-рiчний iрландець охоче погодився, пройшов проби, почав працювати над першими сценами, однак телефонний дзвiнок з телестудii перекреслив його надii. “Коли мене запросили, мiй контракт на телебаченнi закiнчувався, – розповiдаe Броснан. – Усi знали, що ще декiлька епiзодiв, i “Ремiнгтона Стiла” закриють. Раптом мене повiдомили, що знiматимуть у серiалi “Шляхетний дiм” i нагадали про пункт у контрактi, згiдно з яким я повинен був пiсля завершення “Стiла” ще рiк залишатися у розпорядженнi телеканалу i не мiг вiдмовлятися вiд будь-якоi запропонованоi ним роботи”.

У 1983 р. на екрани вийшла стрiчка “Нiколи не кажи “нiколи” Iрвiна Кершнера, де у Джеймса Бонда знову перевтiлився Шон Коннерi. Гонорар актора склав 5 млн. доларiв плюс вiдсотки вiд касових зборiв картини. Цей фiльм не зараховують до “офiцiйноi бондiани”: його фiнансували не Зальцман та Брокколi, а iнша компанiя, якiй належали права лише на одну книгу Флемiнга – “Кульова блискавка”.

Через два роки вiд ролi супершпигуна вiдмовився 57-рiчний Роджер Мур. Урочиста прем’eра останньоi серii за його участю, “Вид на вбивство” (1985) Джона Глена, вiдбулася у Сан-Франциско. Мер мiста Даян Файнстайн навiть проголосила “день Джеймса Бонда”.

Продовжити читання “Джеймс Бонд. Частина 3”

Дюплекс

Дюплекс (Duplex / Дюплекс). США, 2003. Режисер Деннi Де Вiто. У ролях: Бен Стiллер, Дрю Беррiмор, Ейлiн Есселл, Харвi Фiрстейн, Джастiн Теру, Джеймс Ремар, Роберт Вiсдом, Свузi Керц, Воллас Шон, Мая Рудольф, Ембер Валлетта, Шерiл Клайн.

Новий канал, субота 24 грудня, 21.50

Алекс (Стiллер) та Ненсi (Беррiмор) купують дорогу квартиру. Iм здаeться, що нове помешкання e справжнiм раeм, однак потiм вони розумiють, що це швидше пекло: 90-рiчна мiсiс Коннеллi, яка живе на другому поверсi, починаe всiляко тероризувати подружжя. Витiвки старого чудовиська поступово наштовхують героiв на думку про вбивство…

Дюплекс (Duplex / Дюплекс). США, 2003. Режисер [Деннi Де Вiто->danny-de-vito]. У ролях: [Бен Стiллер->ben-stiller], [Дрю Беррiмор->drew-barrimore], Ейлiн Есселл, Харвi Фiрстейн, Джастiн Теру, Джеймс Ремар, Роберт Вiсдом, Свузi Керц, Воллас Шон, Мая Рудольф, Ембер Валлетта, Шерiл Клайн.

Новий канал, субота 24 грудня, 21.50

Алекс (Стiллер) та Ненсi (Беррiмор) купують дорогу квартиру. Iм здаeться, що нове помешкання e справжнiм раeм, однак потiм вони розумiють, що це швидше пекло: 90-рiчна мiсiс Коннеллi, яка живе на другому поверсi, починаe всiляко тероризувати подружжя. Витiвки старого чудовиська поступово наштовхують героiв на думку про вбивство…

Постановником цiei картини мав стати Грег Мотолла, але вiн не змiг взяти участь у зйомках, i його замiнив Де Вiто – справжнiй майстер “чорноi комедii”, чиi режисерськi роботи завжди викликають у глядачiв виключно добрi та людинолюбнi почуття (досить лише згадати iх назви – “Скинь маму з поiзда”, “Вiйна родини Роуз”, “Вбити Смучi”). У “Дюплексi” об’eктом його чергового саркастичного дослiдження e поведiнка звичайного американського подружжя, для якого, виявляeться, набагато легше змиритися з вбивством набридливоi iстоти, нiж з перспективою дешево продати квартиру. Проте жарти Де Вiто часто перетинають межу доброго смаку, а гримаси [Стiллера->ben-stiller] ([“Знайомство з батьками”->meet-the-parents], “Зразковий самець”, “А ось i Поллi”), який досить одноманiтно кривляeться в усiх своiх фiльмах, вже встигли набриднути. Хоча в цiлому стрiчка трохи краща за бiльшiсть сучасних голлiвудських комедiй, у прокатi вона успiху не мала.

Мандерлай

Другу стрiчку з “американськоi” трилогii фон Трieра важко назвати продовженням “Догвiля” у традицiйному значеннi. Обидвi картини нiбито й належать до одного жанру, який можна назвати фiлософською сатиричною притчею, але наближаються до нього iз зовсiм рiзних бокiв. У них подiбне художнe рiшення (умовнiсть декорацiй), але рiзнi рiвнi емоцiйного наповнення. I головна героiня, яка зв’язуe картини, теж немовби розпадаeться на двi особистостi, в усякому разi, на рiвнi глядацького сприйняття.

В “Догвiлi” був надзвичайний емоцiйний накал. Не було сумнiвiв, на чиeму боцi симпатii публiки, бо був чiткий подiл на жертву i катiв – принаймнi, до фiналу. “Мандерлай” набагато спокiйнiший, прорахований з майже математичною точнiстю: в сюжетi немаe жодноi пiдвiшеноi рушницi, яка б не вистрiлила. Подiл на правих i винуватих цього разу менш чiткий, i авторська iронiя, яка часто трансформуeться в жорсткий сарказм, торкаeться всiх i кожного, i в першу чергу – головноi героiнi.

Другу стрiчку з “американськоi” трилогii [фон Трieра->lars-von-trier] важко назвати продовженням [“Догвiля”->dogvile] у традицiйному значеннi. Обидвi картини нiбито й належать до одного жанру, який можна назвати фiлософською сатиричною притчею, але наближаються до нього iз зовсiм рiзних бокiв. У них подiбне художнe рiшення (умовнiсть декорацiй), але рiзнi рiвнi емоцiйного наповнення. I головна героiня, яка зв’язуe картини, теж немовби розпадаeться на двi особистостi, в усякому разi, на рiвнi глядацького сприйняття.

Продовжити читання “Мандерлай”

Дум – погляд гравця-кiномана

Уважно переглянув довгоочiкувану стрiчку <Дум>. Приeмнi передчуття пiсля вражаючих моментiв в грi примушували вiдчувати появу <гусячоi шкiри> на тiлi. Таке вiдчуття склалося, тому що кiно мало бути знято за мотивами не якогось прямолiнiйного бойовика, на кшталт <Мортал Комбат> або <Вуличний боeць>, а на основi гри, яка маe свою передiсторiю i сюжетну лiнiю. Отже, тепер по сутi – починаються подii на планетi Земля на базi тих самих хлопцiв, котрi будуть в подальшому шматувати плоть монстрiв у стрiчцi. До цього моменту особливих зауважень у авторiв фiльму немаe – все ж таки щось звiдкiсь повинно братися 🙂 … Отже, отримання бойового завдання – i дорога на Марс. Тут зразу видно перший прокол фiнансування – на Марс наших хлопцiв посилають за допомогою якогось <блювотного> телепорта, який, наче велетенський порохотяг, засмоктуe когось i кудись. Прибуття на Марс повинно мало бути вiдтворене повнiстю, як у грi – це викликало би дуже приeмнi i зворушливi спогади у тих, хто грав в <Дум>. I вiдчуття чогось велетенського, гарного i неосяжного у тих, хто навiть i не чув про таку гру. Передати словами почуття – <тут стоiть коробка, а тут пiдходиш до дверей, а за ними пропускний пункт, а якщо пiдняти голову, в стартовiй шахтi стоiть космiчний корабель, на якому я сюди прилетiв> практично неможливо – це потрiбно було передати глядачевi за допомогою фiльму.

Пiсля телепортацii бачимо облаштування марсiанськоi бази – вигляд дуже пристойний. Взагалi облаштування всiх кiмнат, коридорiв i частини Марсу, яку видно в одному лишень моментi стрiчки, – це все зроблено дуже правдоподiбно i вiдповiдаe духу цього закладу. Також приeмно вражаe бiльш-менш коректна кiлькiсть людей на базi, але зовсiм не вiдповiдаe дiйсностi розмiр комплекса в цiлому – в грi вiн велетенський i подiлений на декiлька секторiв, у стрiчцi ми бачимо лише якусь мiшанину з комплексiв, лабораторiй i <майданчикiв> – тобто навiть приблизна послiдовнiсть подiй не вiдтворена. Далi iде цiла низка майже не пов’язаних мiж собою подiй, якi коментувати вважаю пустою тратою часу. Спробую вказати лише тi факти, якi автори фiльму просто повиннi були висвiтити в цьому фiльмi.

Уважно переглянув довгоочiкувану стрiчку < Дум>. Приeмнi передчуття пiсля вражаючих моментiв в грi примушували вiдчувати появу < гусячоi шкiри> на тiлi. Таке вiдчуття склалося, тому що кiно мало бути знято за мотивами не якогось прямолiнiйного бойовика, на кшталт < Мортал Комбат> або < Вуличний боeць>, а на основi гри, яка маe свою передiсторiю i сюжетну лiнiю. Отже, тепер по сутi – починаються подii на планетi Земля на базi тих самих хлопцiв, котрi будуть в подальшому шматувати плоть монстрiв у стрiчцi. До цього моменту особливих зауважень у авторiв фiльму немаe – все ж таки щось звiдкiсь повинно братися 🙂 … Отже, отримання бойового завдання – i дорога на Марс. Тут зразу видно перший прокол фiнансування – на Марс наших хлопцiв посилають за допомогою якогось < блювотного> телепорта, який, наче велетенський порохотяг, засмоктуe когось i кудись. Прибуття на Марс повинно мало бути вiдтворене повнiстю, як у грi – це викликало би дуже приeмнi i зворушливi спогади у тих, хто грав в < Дум>. I вiдчуття чогось велетенського, гарного i неосяжного у тих, хто навiть i не чув про таку гру. Передати словами почуття – < тут стоiть коробка, а тут пiдходиш до дверей, а за ними пропускний пункт, а якщо пiдняти голову, в стартовiй шахтi стоiть космiчний корабель, на якому я сюди прилетiв> практично неможливо – це потрiбно було передати глядачевi за допомогою фiльму.

Продовжити читання “Дум – погляд гравця-кiномана”

Фестиваль британського кiно

Фестиваль нового британського кiно, який проводить Британська Рада в Украiнi, проходить в шести мiстах Украiни. У програмi фестивалю – сiм фiльмiв, з яких у Львовi демонструватимуть чотири.

Головним подарунком фестивалю, швидше за все, можна назвати драму класика британського кiно Майка Лi <Вeра Дрейк>. Вона отримала безлiч мiжнародних нагород, серед яких – <Золотий Лев> Венецiанського кiнофестивалю, премiя Дейвiда Лiна за найкращу режисуру, приз Британськоi кiноакадемii за костюми, три номiнацii на <Оскар>. Головну виконавицю Iмельду Стаунтон було вiдзначено призами Венецiанського фестивалю та Британськоi кiноакадемii, а також номiнацieю на <Оскар>. Вeра Дрейк (Стаунтон) – самовiддана медсестра, яка повнiстю присвятила себе родинi. Але вона також намагаeться допомагати людям згiдно з власними переконаннями, тому безплатно допомагаe жiнкам позбавлятись небажаноi вагiтностi, що в 1950-х рр. в Англii було незаконним. Вeру арештовують, i ii свiт руйнуeться.

Стрiчка Кевiна Макдональда <Торкаючись безоднi> поeднуe документальнi кадри з iгровою реконструкцieю подiй. У 1985 р. альпiнiсти Джо Сiмпсон та Саймон Eтс вирушили пiдкоряти захiдний схил Сiула Гранде в Перуанських Андах. Iхньою головною метою був семитисячник, який до того часу не пiдкорився жодному альпiнiсту. Сiмпсон зламав ногу, i Eтс змушений був спускати друга вниз. Присутнiсть у кадрi живих Сiмпсона i Eтса, якi розповiдають свою iсторiю, – ризикований хiд, який тим не менш не впливаe на напругу, яку вiдчуваe глядач.

Фестиваль нового британського кiно, який проводить Британська Рада в Украiнi, проходить в шести мiстах Украiни. У програмi фестивалю – сiм фiльмiв, з яких у Львовi кiнотеатр Кiнопалац-Копернiк демонструватиме чотири:

22 грудня, четвер
19:00 Вeра Дрейк (з перекладом)

23 грудня, п’ятниця
19:00 Безмежне кохання (з перекладом)
10:00 Вeра Дрейк (в оригiналi)

24 грудня, субота
19:00 Поцiлуймося востаннe (з перекладом)
10:00 Безмежне кохання (в оригiналi)

25 грудня, недiля
19:00 Торкаючись безоднi (з перекладом)
10:00 Поцiлуймося востаннe (в оригiналi)

Кiнотеатр Копернiк та КiноБлог презентують квитки львiвським вiдвiдувачам сайта:
Вeра Дрейк – Ольга
Безмежне кохання – Ярослав
Поцiлуймося востаннe – Kite
Торкаючись безоднi – CEM
Вiтаeмо та приeмного перегляду!

Головним подарунком фестивалю, швидше за все, можна назвати драму класика британського кiно Майка Лi < Вeра Дрейк>. Вона отримала безлiч мiжнародних нагород, серед яких – < Золотий Лев> Венецiанського кiнофестивалю, премiя Дейвiда Лiна за найкращу режисуру, приз Британськоi кiноакадемii за костюми, три номiнацii на < Оскар>. Головну виконавицю [Iмельду Стаунтон->imelda-staunton] було вiдзначено призами Венецiанського фестивалю та Британськоi кiноакадемii, а також номiнацieю на < Оскар>. Вeра Дрейк (Стаунтон) – самовiддана медсестра, яка повнiстю присвятила себе родинi. Але вона також намагаeться допомагати людям згiдно з власними переконаннями, тому безплатно допомагаe жiнкам позбавлятись небажаноi вагiтностi, що в 1950-х рр. в Англii було незаконним. Вeру арештовують, i ii свiт руйнуeться.

Продовжити читання “Фестиваль британського кiно”

Оскар

Оскар (Oscar / Оскар). Францiя, 1967. Режисер Едуардо Молiнаро. У ролях: Луi Де Фюнес, Клод Рiш, Агата Натансон, Сильвiя Сорель, Клод Жансак, Поль Пребуа.

СТБ, середа 21 грудня, 20.00

Месьe Барньe (Де Фюнес) переслiдують неприeмностi. Зранку вiн дiзнаeться, що його обiкрав на декiлька мiльйонiв секретар Крiстiан Мартен, який тепер просить руку його дочки. Дочка вагiтна вiд звiльненого шофера Оскара, а та, в кого закохався Мартен, – позашлюбна дочка Барньe, результат його давньоi любовноi пригоди… Не найкращий фарс Де Фюнеса, але вiн порадуe прихильникiв актора.

Оскар (Oscar / Оскар). Францiя, 1967. Режисер Едуардо Молiнаро. У ролях: [Луi Де Фюнес->louis-de-funes], Клод Рiш, Агата Натансон, Сильвiя Сорель, Клод Жансак, Поль Пребуа.

СТБ, середа 21 грудня, 20.00

Месьe Барньe (Де Фюнес) переслiдують неприeмностi. Зранку вiн дiзнаeться, що його обiкрав на декiлька мiльйонiв секретар Крiстiан Мартен, який тепер просить руку його дочки. Дочка вагiтна вiд звiльненого шофера Оскара, а та, в кого закохався Мартен, – позашлюбна дочка Барньe, результат його давньоi любовноi пригоди… Не найкращий фарс Де Фюнеса, але вiн порадуe прихильникiв актора.

Старт сезону нагород

Здаeться, найбiльше шансiв здобути <Оскар-2005> маe драма Анга Лi <Горбата гора>, на рахунку якоi – головний приз Венецiанського фестивалю та сiм номiнацiй на <Золотий глобус> (в тому числi за фiльм, чоловiчу роль, режисуру). Цю стрiчку визнали найкращою критики Лос-Анджелесу, Нью-Йорка, Сан-Франциско та Бостона. Усi вони також назвали найкращим режисером Анга Лi. Хiт Леджер, чиe виразне виконання ролi ковбоя-гомосексуалiста завоювало симпатii кiнознавцiв Нью-Йорка i Сан-Франциско, маe сильного конкурента в особi вiдомого характерного актора Фiлiппа Сеймура Хоффмана, якому роль у картинi <Капоте> принесла нагороди лос-анджелеських й бостонських критикiв. Якщо <Горбата гора> зможе вибороти й премiю Кiноакадемii, то через кiлька рокiв в голлiвудських фiльмах eдиним хлопцем з традицiйною орieнтацieю залишиться Кiнг-Конг.

Здаeться, найбiльше шансiв здобути < Оскар-2005> маe драма [Анга Лi->ang-lee] < Горбата гора>, на рахунку якоi – головний приз [Венецiанського фестивалю->venice-festival] та сiм номiнацiй на < Золотий глобус> (в тому числi за фiльм, чоловiчу роль, режисуру). Цю стрiчку визнали найкращою критики Лос-Анджелесу, Нью-Йорка, Сан-Франциско та Бостона. Усi вони також назвали найкращим режисером Анга Лi. [Хiт Леджер->heath-ledger], чиe виразне виконання ролi ковбоя-гомосексуалiста завоювало симпатii кiнознавцiв Нью-Йорка i Сан-Франциско, маe сильного конкурента в особi вiдомого характерного актора Фiлiппа Сеймура Хоффмана, якому роль у картинi < Капоте> принесла нагороди лос-анджелеських й бостонських критикiв. Якщо < Горбата гора> зможе вибороти й премiю Кiноакадемii, то через кiлька рокiв в голлiвудських фiльмах eдиним хлопцем з традицiйною орieнтацieю залишиться Кiнг-Конг.

Продовжити читання “Старт сезону нагород”

Свiдок

Свiдок (The Eye Of The Beholder / Свидетель). США, 2000. Режисер Стефан Еллiотт. У ролях: Iвен Макгрегор, Ешлi Джадд, Патрiк Бергiн, К. Д. Ланг, Женев’eв Бюжо.

ICTV, вiвторок 20 грудня, 23.55

Молодий таeмний агент, спецiалiст зi стеження за злочинцями (Макгрегор), який нещодавно втратив родину, з першого погляду закохуeться у жiнку-вбивцю (Джадд). Герой починаe переслiдувати ii, стаючи свiдком усе нових злочинiв…

Стрiчка режисера, вiдомого за трагiкомедieю “Пригоди Присцилли, королеви пустелi” (1994), знята за романом Марка Бема, який вже був екранiзований Клодом Мiллером (“Смертельна зустрiч”, 1983). Еллiотт змiнив вiк героiв, оскiльки розраховував запросити на жiночу роль досвiдчену 40-рiчну актрису. Проте його пошуки тривали пiвроку, а пiсля вiдмови Сюзан Сарандон та Меланi Грiффiт проект опинився пiд загрозою. Врештi-решт запрошення прийняла Джадд, якiй принiс популярнiсть хiт “Подвiйна загроза”. Ii партнером став Макгрегор. Однак навiть участь таких акторiв не змогла забезпечити iнтересу глядачiв до цього трилеру. Фiльм досить швидко зiйшов з екранiв США, зiбравши лише 15 млн. доларiв.

Свiдок (The Eye Of The Beholder / Свидетель). США, 2000. Режисер Стефан Еллiотт. У ролях: [Iвен Макгрегор->ewan-mcgregor], [Ешлi Джадд->ashley-judd], Патрiк Бергiн, К. Д. Ланг, Женев’eв Бюжо.

ICTV, вiвторок 20 грудня, 23.55

Молодий таeмний агент, спецiалiст зi стеження за злочинцями (Макгрегор), який нещодавно втратив родину, з першого погляду закохуeться у жiнку-вбивцю (Джадд). Герой починаe переслiдувати ii, стаючи свiдком усе нових злочинiв…

Стрiчка режисера, вiдомого за трагiкомедieю “Пригоди Присцилли, королеви пустелi” (1994), знята за романом Марка Бема, який вже був екранiзований Клодом Мiллером (“Смертельна зустрiч”, 1983). Еллiотт змiнив вiк героiв, оскiльки розраховував запросити на жiночу роль досвiдчену 40-рiчну актрису. Проте його пошуки тривали пiвроку, а пiсля вiдмови [Сюзан Сарандон->susan-sarandon] та [Меланi Грiффiт->melanie-griffit] проект опинився пiд загрозою. Врештi-решт запрошення прийняла [Джадд->ashley-judd], якiй принiс популярнiсть хiт “Подвiйна загроза”. Ii партнером став [Макгрегор->ewan-mcgregor]. Однак навiть участь таких акторiв не змогла забезпечити iнтересу глядачiв до цього трилеру. Фiльм досить швидко зiйшов з екранiв США, зiбравши лише 15 млн. доларiв.

Гаррi Поттер i вогненний кубок

Гаррi Поттер i вогненний кубок (Harry Potter and the Goblet of Fire / Гарри Поттер и огненный кубок). США, 2005. Режисер Майк Н’юелл. У ролях: Денieл Редклiфф, Руперт Грiнт, Емма Вотсон, Ралф Фiннес, Кетi Леунг, Клеманс Поезi, Роберт Паттiнсон, Станiслав Яневськi, Брендан Глiсон, Мiранда Рiчардсон, Алан Рiкмен, Гарi Олдмен.
Для Гаррi Поттера (Редклiфф) настали складнi часи: його шрам болить сильнiше, нiж ранiше, а в небi спалахуe знак Волан-де-Морта. Востаннe його бачили тринадцять рокiв тому, в нiч вбивства батькiв Гаррi. I це далеко не eдина проблема пiдлiтка-чародiя. Цього року у Хогвартсi маe вiдбутись легендарний Турнiр Трьох Чарiвникiв, найнебезпечнiше й найзахоплююче змагання у свiтi магiв. В ньому приймуть участь найкращi студенти трьох найпрестижнiших шкiл чародiйства. Магiчний вогненний кубок називаe iмена суперзiрки школи Дурмстранг з квiддiчу Вiктора Крама (Яневськi), студентки школи Шармбатон Фльор Делакур (Поезi), популярного у Хогвартсi Седрiка Дiггорi (Паттiнсон) i… Гаррi Поттера.

<Це один з найскладнiших фiльмiв цiei серii, - каже продюсер усiх <Поттерiв> Дейвiд Хейман. – Нам потрiбен був той, хто зможе поставити не просто похмурий саспенс-трилер з карколомними екшн-епiзодами, а й показати комiчнi ситуацii, якi супроводжують складний пiдлiтковий перiод>. Саме таким режисером став Н’юелл. Вiн запевняe, що робив ставку саме на трилер: <Рушiйною силою проекту e зло, яке намагаeться знищити Гаррi. I нiхто, крiм нього самого, не може з ним впоратись>. За порадою постановника виконавець ролi Поттера переглянув перед зйомками класичний трилер Хiчкока <Пiвнiч - пiвнiч-захiд>, який мав вплинути на створений ним образ.

Гаррi Поттер i вогненний кубок (Harry Potter and the Goblet of Fire / Гарри Поттер и огненный кубок). США, 2005. Режисер [Майк Н’юелл->mike-newell]. У ролях: [Денieл Редклiфф->daniel-redkliff], [Руперт Грiнт->rupert-grint], [Емма Вотсон->emma-watson], [Ралф Фiннес->ralph-fiennes], Кетi Леунг, Клеманс Поезi, Роберт Паттiнсон, Станiслав Яневськi, [Брендан Глiсон->brendan-glison], [Мiранда Рiчардсон->miranda-richardson], [Алан Рiкмен->alan-rickman], [Гарi Олдмен->gary-oldman].

Для Гаррi Поттера (Редклiфф) настали складнi часи: його шрам болить сильнiше, нiж ранiше, а в небi спалахуe знак Волан-де-Морта. Востаннe його бачили тринадцять рокiв тому, в нiч вбивства батькiв Гаррi. I це далеко не eдина проблема пiдлiтка-чародiя. Цього року у Хогвартсi маe вiдбутись легендарний Турнiр Трьох Чарiвникiв, найнебезпечнiше й найзахоплююче змагання у свiтi магiв. В ньому приймуть участь найкращi студенти трьох найпрестижнiших шкiл чародiйства. Магiчний вогненний кубок називаe iмена суперзiрки школи Дурмстранг з квiддiчу Вiктора Крама (Яневськi), студентки школи Шармбатон Фльор Делакур (Поезi), популярного у Хогвартсi Седрiка Дiггорi (Паттiнсон) i… Гаррi Поттера.

Продовжити читання “Гаррi Поттер i вогненний кубок”