В чужому ряді

В чужому ряді (Changing Lanes / В чужом ряду). США, 2002. Режисер Роджер Мічелл. У ролях: Бен Аффлек, Самюел Л. Джексон, Тоні Коллетт, Сідні Поллак, Вільям Херт, Аманда Піт, Кім Стаунтон, Брюс Олтмен, Річард Дженкінс, Ділан Бейкер, Джон Бенджамін Хікі.

Інтер, неділя 7 травня, 23.20

На нью-йоркській вулиці зіткнулися дві машини. За кермом однієї з них – Гевін Бенек (Аффлек), молодий перспективний адвокат; за кермом іншої – Дойл Гібсон (Джексон), який тільки-но позбувся алкогольної залежності і хоче повернути свою сім’ю. Збіг обставин робить цих двох людей ворогами, готовими знищити один одного…

В чужому ряді (Changing Lanes / В чужом ряду). США, 2002. Режисер Роджер Мічелл. У ролях: [Бен Аффлек->ben-afflek], [Самюел Л. Джексон->samuel-l-jakson], Тоні Коллетт, Сідні Поллак, Вільям Херт, [Аманда Піт->amanda-pit], Кім Стаунтон, Брюс Олтмен, Річард Дженкінс, Ділан Бейкер, Джон Бенджамін Хікі.

Інтер, неділя 7 травня, 23.20

На нью-йоркській вулиці зіткнулися дві машини. За кермом однієї з них – Гевін Бенек (Аффлек), молодий перспективний адвокат; за кермом іншої – Дойл Гібсон (Джексон), який тільки-но позбувся алкогольної залежності і хоче повернути свою сім’ю. Збіг обставин робить цих двох людей ворогами, готовими знищити один одного…

Ця стрічка є голлівудським дебютом британського режисера Мічелла («Нотінг Хілл») та автора однойменної книги Чіпа Тейлора, який написав сценарій разом з Майклом Толкіном. «Сценарій відразу зацікавив мене, – каже Мічелл, – особливо ідея про випадкову зустріч двох людей, яка змінює їх і примушує поводитися нераціонально і вкрай агресивно». Усі сутички між головними персонажами спресовані у 36-годинний відрізок часу у День Подяки; насправді ж зйомки проходили взимку, тому знімальній групі довелося стежити за тим, щоб сніг не потрапив у кадр, а для сцени з дощем використати поливальну установку. Для того, щоб зняти епізоди аварій, вперше було перекрито головну транспортну артерію Нью-Йорка – Рузвельт Драйв. Хоча фільм рекламували як трилер, його авторів все ж таки більше цікавило не напружене протистояння Бенека та Гібсона, а моральні питання, пов’язані з особистим життям героїв. Абсурдний двобій людей, які ніколи не знали один одного, не закінчиться поразкою обох; усе буде по-голлівудські: кожен з противників залишиться добрим хлопцем і піде своїм шляхом, знайшовши в собі сили, щоб вирішити власні проблеми. Мабуть, саме через такий оптимістичний фінал картина, що змальовує не дуже привабливий портрет сучасного американця, зібрала у прокаті США 64 млн. доларів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *