З колиски у могилу

З колиски у могилу (Cradle 2 the Grave / Из колыбели в могилу). США, 2003. Режисер Анджей Бартковяк. У ролях: [Джет Лі->jet-li], DMX, Марк Дакаскос, [Келлі Ху->kelly-hu], Габріель Юніон, Ентоні Андерсон, Том Арнольд, Майкл Джейк, Пейдж Херд, Рон Юань.

1+1, неділя 19 лютого, 20.20

Шляхетний злодій Тоні (DMX) та його помічники вкрали чорні діаманти у міжнародного злочинця Лінга (Дакаскос), після чого розлючений негідник викрав дочку Тоні. На допомогу герою приходить китайський суперагент (Лі), котрий хоче повернути у свою країну діаманти, які насправді є новою і надзвичайно небезпечною зброєю…

З колиски у могилу (Cradle 2 the Grave / Из колыбели в могилу). США, 2003. Режисер Анджей Бартковяк. У ролях: [Джет Лі->jet-li], DMX, Марк Дакаскос, [Келлі Ху->kelly-hu], Габріель Юніон, Ентоні Андерсон, Том Арнольд, Майкл Джейк, Пейдж Херд, Рон Юань.

1+1, неділя 19 лютого, 20.20

Шляхетний злодій Тоні (DMX) та його помічники вкрали чорні діаманти у міжнародного злочинця Лінга (Дакаскос), після чого розлючений негідник викрав дочку Тоні. На допомогу герою приходить китайський суперагент (Лі), котрий хоче повернути у свою країну діаманти, які насправді є новою і надзвичайно небезпечною зброєю…

Продовжити читання “З колиски у могилу”

Будинок великої матусі-2

Цього вечора у Львові Мартін Лоуренс отримав найкоротшу й найкращу рецензію в своєму житті. Ні, не від скромного автора цієї статті. Через хвилин двадцять після початку сеансу в зал ввалилась група молодих людей, коли Лоуренс зображував Велику Матусю. А ще через хвилин десять, коли він з’явився вже без гриму і всього іншого, почувся здивований дівочий голос: «То це чоловік?» Те, що темношкірому коміку вдалось обдурити своїм маскарадом хоч когось (крім всіх персонажів фільму), – це вже ознака того, що він відробив хоча б частину заплачених йому за роль надцяти мільйонів доларів.

Фільм в цілому можна характеризувати як суміш першого «Будинку великої матусі» з «Дитсадковим поліцейським» чи «Лисим нянем» (одне й те саме). Як завжди в таких випадках, основне навантаження перекладається з зірки на дітей і домашніх тварин, які майже завжди роблять свою справу краще за головного виконавця. Саме з домашньою тваринкою, до речі, пов’язаний єдиний по-справжньому гидкий жарт цього фільму. Навіщо так з песиком? Кіно дивляться діти, скільком з них закортить повторить цей фокус? Часом здається, що голлівудські сценаристи дійсно не мають мізків.

Цього вечора у Львові Мартін Лоуренс отримав найкоротшу й найкращу рецензію в своєму житті. Ні, не від скромного автора цієї статті. Через хвилин двадцять після початку сеансу в зал ввалилась група молодих людей, коли Лоуренс зображував Велику Матусю. А ще через хвилин десять, коли він з’явився вже без гриму і всього іншого, почувся здивований дівочий голос: «То це чоловік?» Те, що темношкірому коміку вдалось обдурити своїм маскарадом хоч когось (крім всіх персонажів фільму), – це вже ознака того, що він відробив хоча б частину заплачених йому за роль надцяти мільйонів доларів.

Продовжити читання “Будинок великої матусі-2”

Втеча

Втеча (The Getaway / Побег). США, 1994. Режисер Роджер Дональдсон. У ролях: Алек Болдуїн, Кім Бесінгер, Майкл Медсен, Дженніфер Тіллі, Джеймс Вудс, Річард Фарнсуорт.

ICTV, неділя 19 лютого, 00.15

Кримінальний бос (Вудс) допомагає втекти з в’язниці майстру віртуозних пограбувань Доку (Болдуїн), щоб той здійснив для нього пограбування сейфу, де знаходяться гроші від ставок на собачих бігах. В результаті Док та його дружина (Бесінгер) стають об’єктами справжнього полювання… Римейк стрічки 1972 р. значно поступається оригіналу (вісім Болдуїнів не замінять одного Стіва Макквіна), однак його досить вправно зроблено за стандартами бойовиків 90-х.

Втеча (The Getaway / Побег). США, 1994. Режисер Роджер Дональдсон. У ролях: [Алек Болдуїн->alec-boldwin], [Кім Бесінгер->kim-basinger], Майкл Медсен, Дженніфер Тіллі, [Джеймс Вудс->james-woods], Річард Фарнсуорт.

ICTV, неділя 19 лютого, 00.15

Кримінальний бос (Вудс) допомагає втекти з в’язниці майстру віртуозних пограбувань Доку (Болдуїн), щоб той здійснив для нього пограбування сейфу, де знаходяться гроші від ставок на собачих бігах. В результаті Док та його дружина (Бесінгер) стають об’єктами справжнього полювання… Римейк стрічки 1972 р. значно поступається оригіналу (вісім Болдуїнів не замінять одного Стіва Макквіна), однак його досить вправно зроблено за стандартами бойовиків 90-х.

Банди Нью-Йорка

Банди Нью-Йорка (Gangs of New York / Банды Нью-Йорка). США, 2002. Режисер Мартін Скорсезе. У ролях: Леонардо Ді Капріо, Денієл Дей-Льюїс, Камерон Діас, Лаям Нісон, Генрі Томас, Джим Броадбент, Джон С. Райллі, Мартін Скорсезе.

ICTV, субота 18 лютого, 00.30

Дія картини, знятої за однойменною книгою Герберта Есбері, починається у Нью-Йорку у 1840 р. і охоплює майже два десятиріччя. Головний герой – юний Амстердам Веллон (Ді Капріо) – поклявся помститися за свого батька (Нісон), вбитого під час сутички між емігрантами з Ірландії та «корінними американцями». Поки хлопець ріс, вбивця його батька – Білл Пул на прізвисько «Різник» (Дей-Льюїс) – перетворився на одну з найвпливовіших фігур у нью-йоркському кримінальному «підпіллі».

Гангстер вперше з’явився на екрані ще в епоху німого кіно, у 1927 р. Поява звукового кіно сприяла популярності нового жанру: публіка вперше почула з екрану пістолетні постріли та колоритний жаргон кримінальників. Едвард Дж. Робінсон, Пол Муні, Джеймс Кегні, Джордж Рафт – актори, чия зовнішність не відповідала голлівудським канонам чоловічої краси і які раніше не могли навіть мріяти про головні ролі, – стали зірками завдяки створеним ними переконливим образам ватажків банд, розумних та енергійних людей, котрі не знайшли іншого способу використати власні здібності у виснаженій Великою депресією країні. Найкращі кримінальні драми 30-х («Маленький Цезар» Мервіна Ле-Роя, «Ворог суспільства» Вільяма Велмена, «Обличчя зі шрамом» Говарда Хоукса) аналізували соціальні проблеми гангстеризму і хвороби суспільства. У кінці 30-х скарбницю жанру поповнили твори, що досліджували психіку злочинців; їх героями були вже не сильні особистості, а неврастеніки, які не могли вирватися із зачарованого кола вбивств.

Банди Нью-Йорка (Gangs of New York / Банды Нью-Йорка). США, 2002. Режисер [Мартін Скорсезе->martin-scorcese]. У ролях: [Леонардо Ді Капріо->leonardo-di-caprio], [Денієл Дей-Льюїс->daniel-day-lewis], [Камерон Діас->cameron-dias], [Лаям Нісон->liam-nison], Генрі Томас, Джим Броадбент, Джон С. Райллі, Мартін Скорсезе.

ICTV, субота 18 лютого, 00.30

Дія картини, знятої за однойменною книгою Герберта Есбері, починається у Нью-Йорку у 1840 р. і охоплює майже два десятиріччя. Головний герой – юний Амстердам Веллон (Ді Капріо) – поклявся помститися за свого батька (Нісон), вбитого під час сутички між емігрантами з Ірландії та «корінними американцями». Поки хлопець ріс, вбивця його батька – Білл Пул на прізвисько «Різник» (Дей-Льюїс) – перетворився на одну з найвпливовіших фігур у нью-йоркському кримінальному «підпіллі».

Продовжити читання “Банди Нью-Йорка”

Привіт сім’ї

Коли родина збирається за різдвяним столом – це чудово. Коли ця зустріч дає привід для прояву далеко не найприємніших людських якостей – ще краще.

Весела, демократична й вкрай політкоректна сімейка Стоунів, приймаючи в гостях Мередіт, наречену одного з синів, демонструє ніщо інше, як цілий набір відтінків ксенофобії, тільки цього разу ксенофобія визначається не кольором шкіри чи сексуальною орієнтацію (тут у Стоунів жодних забобонів), а незвичною для них поведінкою, міським способом життя, який вони відразу прирівнюють до кар’єризму, звичкою підкашлювати від хвилювання. Мішень їх нетерпіння – біла жінка, незла, нервова і закомплексована, якій доводиться терпіти і прохолодну зневагу матріарха Сібіл, і майже неприховану агресивність саркастичної Емі.

Коли родина збирається за різдвяним столом – це чудово. Коли ця зустріч дає привід для прояву далеко не найприємніших людських якостей – ще краще.

Продовжити читання “Привіт сім’ї”

Рідлі Скотт

Рідлі Скотт (Riddley Scott / Ридли Скотт) народився 30 листопада 1937 р. в Англії у місті Саут-Шилдс. Своє дитинство він провів на батьківщині і в Німеччині. «Коли мені виповнилося 17, батько почав за мене хвилюватися, тому що я хотів бути тільки ковбоєм, – згадує Рідлі. – З 9 до 13 років я по-справжньому поважав лише одну людину – кіноковбоя Роя Роджерса. Я відчайдушно мріяв переселитися у його світ. Напевно, саме тому я досі не зняв власний вестерн – боюся зіпсувати дитячі спогади».

Ковбоєм Скотт не став, натомість вчився на декоратора у Вест-Хартпульському коледжі живопису та у Британському Королівському коледжі мистецтв, а також відвідував спеціалізовані кінокурси. З-поміж кінематографістів, які вплинули на його смаки, Рідлі називає Майкла Пауелла, Орсона Веллса, Дейвіда Ліна. У 1958 р. він створив свою першу короткометражну стрічку «Хлопець на велосипеді», у якій головну роль виконав його молодший брат Тоні, котрий згодом також став голлівудським режисером («Ас», «Останній бойскаут», «Червоний приплив»).

Рідлі Скотт (Ridley Scott / Ридли Скотт) народився 30 листопада 1937 р. в Англії у місті Саут-Шилдс. Своє дитинство він провів на батьківщині і в Німеччині. «Коли мені виповнилося 17, батько почав за мене хвилюватися, тому що я хотів бути тільки ковбоєм, – згадує Рідлі. – З 9 до 13 років я по-справжньому поважав лише одну людину – кіноковбоя Роя Роджерса. Я відчайдушно мріяв переселитися у його світ. Напевно, саме тому я досі не зняв власний вестерн – боюся зіпсувати дитячі спогади».

Продовжити читання “Рідлі Скотт”

Фантомас

Фантомас (Fantomas / Фантомас). Франція, 1964. Режисер Андре Юннебель. У ролях: Жан Маре, Луї Де Фюнес, Мілен Демонжо.

СТБ, середа 15 лютого, 20.00

Журналіст Фандор (Маре), його наречена Елен (Демонжо) і невтомний комісар Жюв (Де Фюнес) переслідують загадкового багатоликого злочинця Фантомаса (знову Маре)… Як ми знаємо тепер, від серії романів П’єра Сувестра та Марселя Аллена у цій пародійній екранізації залишились лише імена персонажів, і все ж таки стрічка пропонує таке вдале, збалансоване поєднання пригод і комедії, що сучасні режисери розважального кіно могли б багато чого навчитися у Юнебелля.

Фантомас (Fantomas / Фантомас). Франція, 1964. Режисер Андре Юннебель. У ролях: [Жан Маре->jean-mare], [Луї Де Фюнес->lous-de-funes], Мілен Демонжо.

СТБ, середа 15 лютого, 20.00

Журналіст Фандор (Маре), його наречена Елен (Демонжо) і невтомний комісар Жюв (Де Фюнес) переслідують загадкового багатоликого злочинця Фантомаса (знову Маре)… Як ми знаємо тепер, від серії романів П’єра Сувестра та Марселя Аллена у цій пародійній екранізації залишились лише імена персонажів, і все ж таки стрічка пропонує таке вдале, збалансоване поєднання пригод і комедії, що сучасні режисери розважального кіно могли б багато чого навчитися у Юнебелля.

Дженніфер Аністон

Дженніфер Аністон (Jennifer Aniston / Дженнифер Анистон) народилась 11 лютого 1969 р. в сім’ї актора Джона Аністона і моделі Ненсі Аністон. Її дід (прізвище якого – Анастасакіс) приїхав в США з Греції і був власником кафе. Коли Дженніфер виповнилось 9 років, її батьки розлучились. Дівчинка залишилась в Нью-Йорку з матір’ю, але часто їздила до батька в Лос-Анджелес. Акторка не дуже любить розповідати про роки, проведені з матір’ю, але з окремих реплік можна зробити висновок, що Ненсі Аністон була не дуже щасливою в особистому житті і це мало вплив на її стосунки з дочкою. В ті роки Дженніфер обожнювала групу Duran Duran і дуже любила малювати. Коли їй було 11, одна з її акварелей потрапила на виставку в музей Metropohten.

Захоплення лицедійством почалось зі шкільного драмгуртка. У 14 років Аністон пройшла складну співбесіду й прослуховування в Нью-йоркській школі виконавчого мистецтва і була туди прийнята. Закінчивши навчання, вона почала одночасно шукати ролі в позабродвейських постановках і ходити на курси з психології. Дженніфер протрималась на курсах п’ять місяців і, можливо, стала б психотерапевтом, якби не роль в п’єсі “Танці на могилі зрадника”. Вийшовши на професійну сцену, Аністон зрозуміла, що на курси не повернеться. Однак після того, як п’єса зійшла зі сцени, їй довелось зробити те, що й багатьом безробітним актрисам – стати офіціанткою в кафе “Jackson Hole” на Upper West Side.

Дженніфер Аністон (Jennifer Aniston / Дженнифер Анистон) народилась 11 лютого 1969 р. в сім’ї актора Джона Аністона і моделі Ненсі Аністон. Її дід (прізвище якого – Анастасакіс) приїхав в США з Греції і був власником кафе. Коли Дженніфер виповнилось 9 років, її батьки розлучились. Дівчинка залишилась в Нью-Йорку з матір’ю, але часто їздила до батька в Лос-Анджелес. Акторка не дуже любить розповідати про роки, проведені з матір’ю, але з окремих реплік можна зробити висновок, що Ненсі Аністон була не дуже щасливою в особистому житті і це мало вплив на її стосунки з дочкою. В ті роки Дженніфер обожнювала групу Duran Duran і дуже любила малювати. Коли їй було 11, одна з її акварелей потрапила на виставку в музей Metropohten.

Продовжити читання “Дженніфер Аністон”

Небезпечна професія

Небезпечна професія (Le Plus Beau Metier du Monde / Опасная профессия). Франція, 1996. Режисер Жерар Лозьє. У ролях: Жерар Депардьє, Мішель Ларок, Суад Аміду, Тіккі Ольгадо, Гі Маршан, Філіпп Хорсан, Даніель Прево.

Новий канал, вівторок 14 лютого, 22.00

Після розлучення з дружиною вчитель з провінції переводиться в школу для підлітків з арабського кварталу на околиці Парижу. Йому дістається найтяжчий клас, в якому вчиться молодший брат місцевого бандита, який тероризує весь район… Немає такого амплуа чи професії, які б не примірив на себе Депардьє, але ця стрічка майже нічим не відрізняється від двох десятків попередніх стрічок про вчителів, що знаходять шлях до серця юних бешкетників.

Небезпечна професія (Le Plus Beau Metier du Monde / Опасная профессия). Франція, 1996. Режисер Жерар Лозьє. У ролях: Жерар Депардьє, Мішель Ларок, Суад Аміду, Тіккі Ольгадо, Гі Маршан, Філіпп Хорсан, Даніель Прево.

Новий канал, вівторок 14 лютого, 22.00

Після розлучення з дружиною вчитель з провінції переводиться в школу для підлітків з арабського кварталу на околиці Парижу. Йому дістається найтяжчий клас, в якому вчиться молодший брат місцевого бандита, який тероризує весь район… Немає такого амплуа чи професії, які б не примірив на себе Депардьє, але ця стрічка майже нічим не відрізняється від двох десятків попередніх стрічок про вчителів, що знаходять шлях до серця юних бешкетників.

Пол Вокер

Пол Вокер (Paul Walker / Пол Уокер) народився 12 вересня 1973 р. у місті Глендейл (штат Каліфорнія). Його батьки, боксер та фотомодель, до своєї першої зустрічі встигли досягти чималих успіхів в обраних професіях: фотографії майбутньої місіс Вокер з’являлись на сторінках модних журналів, а містер Вокер двічі перемагав на турнірі «Золоті рукавички».

«Одного дня матері подзвонила жінка, яка колись була її агентом, і попросила знятися у серії рекламних фотографій, – згадує Пол. – Мати не могла залишити мене вдома, бо я був зовсім малим, і їй запропонували взяти мене з собою на зйомки. Невдовзі я став більш популярною моделлю, ніж моя мати».

Пол Вокер (Paul Walker / Пол Уокер) народився 12 вересня 1973 р. у місті Глендейл (штат Каліфорнія). Його батьки, боксер та фотомодель, до своєї першої зустрічі встигли досягти чималих успіхів в обраних професіях: фотографії майбутньої місіс Вокер з’являлись на сторінках модних журналів, а містер Вокер двічі перемагав на турнірі «Золоті рукавички».

Продовжити читання “Пол Вокер”