Телепорт

Телепорт (Jumper / Телепорт). Фантастичний трилер. США, 2008. Режисер Даг Лаймен. У ролях: [Хейден Крістенсен->haiden-christensen], Джеймі Белл, [Самюел Л. Джексон->samuel-l-jackson], Рейчел Білсон, Даян Лейн, Майкл Рукер, [Анна-Софія Робб->anna-sofia-robb], Макс Тьєріо.

jumper

Дейвід Райс (Крістенсен) виріс з таємничим даром: він здатен проникати крізь ходи у просторово-часовій структурі. Коли Дейвід зустрічає такого ж, як він, молодого чоловіка на ім’я Гріффін (Белл), про його існування дізнається таємна організація, яка намагається знищити усіх до нього подібних.

Розвиток історії почався з двох написаних Стівеном Гоулдом для молоді науково-фантастичних романів “Телепорт” і “Рефлекс”, де вперше з’явився Дейвід Райс. Коли виконавчі продюсери Вінс Джерардіс та Ральф М. Вісінанза прочитали ці романи, вони відразу зрозуміли, що це матеріал для великої екранної пригоди. Саме на цьому етапі до проекту приєднався сценарист Дейвід Гоєр ([“Бетмен: початок”->batman-begins]), який не лише переробив казку Гоулда для екрану, а й розвинув її, ввівши новий персонаж – іншого таємничого Телепорта на ім’я Гріффін.

Сценарист та продюсер Саймон Кінберг називає “Телепорт” “історією супермена, але супермена випадкового, супермена, якому усе це не потрібно, який щойно почав замислюватись, що буде, якщо його надприродні можливості використовувати для того, щоб допомагати людям, які потрапили у біду”. Кінберг, Лаймен, Гоєр та інший сценарист Джим Ульс намагались вивчити усе, що тільки можна, про телепортацію, щоб використати ці знання у фільмі. Готуючись до ролі, Крістенсен брав уроки боксу та дайвінгу.

5 коментарів для “Телепорт”

  1. Гарна історія, на належну та якісну екранізацію якої не вистачило бажання, грошей, таланту…Не знаю, що саме вплинуло на кінцевий результат, але нічого хорошого врешті-решт не отримали…Фільм за своєю якістю нагадав недоварену страву, аромат якої інтригує, але скуштувавши її, розумієш, що чогось там не вистачає. Отож, заінтригувавшись гарно зробленим трейлером, отримали на обід недороблений екшн без напруги та нестримності дії й спецефектів, тобто без того єдиного, що б могло зробити цей фільм приємним для хоча б одноразового перегляду, бо відомо, що від фільмів даного типу годі чекати чогось надзвичайного в плані психологізму та акторської гри…А загалом складається враження, що в період занепаду у сучасному кінематографі єдине, на що вистачає сил заклопотаних касовими зборами “кіномитців”, це клепати класні інтригуючі трейлери…

  2. Начебто непогана задумка, що була вщент знищена небажанням знімальної групи зробити дійсно якісне кіно. Дитячий награнно наївний підхід до сюжету робить зробило з потенційно серйозного єкшену категорії “добре провести час і забути” в незрозуміле метушіння в пісочниці.

  3. Кінець кіна…
    (або Як можна таке дивитись?)

    Мабуть, найкраще, що я можу зробити у такому випадку, це показати своє неприйняття такої “піни” з нічого, або просто не принижувати себе, переглядаючи “фантастичні трилери” такого роду.
    Звичайно трейлери, звичайно реклама і актори, що ніби пройшли кастинг через копір і своєю грою нагадують тільки кривляння і гримасування. Але, цього ж недостатньо для справжнього кіна, хоча, можливо, якщо публіка не вимагає витіяних “panem et circenses”, їй і не буде пропонуватись щось таке, що викликатиме роздуми не тільки в стилі “цепляет” або “заставляет задуматься о многих вещах”. Цікаво, які ж це речі так чіпляти можуть? 🙂
    Іноді виникає така думка, що сучасність виключає все – культуру, мову і мистецтво кінематографу, читаючи окремі коментарі, ба навіть спілкуюючись із однодумцями, мені болить душа за їх, непочутий більшістю, клич до відмови від цього сліпого споживання другосортного “корму”, яким так полюбляють ласувати глядачі. Але ж надмірне споживання “солодкого” шкодить здоров’ю, і, рано чи пізно, це зрозуміють й інші, але, не факт…

  4. Шкода. Ось найкраще слово, що характеризує фільм.
    Як справедливо всі підмітиили, було занапащену безпрограшну ідею. А Крістенсен у фільмі, наче ганчірка, ні риба, ні м”ясо. Певно, думають всі, що красивий, то й грати більше не треба старатись. Навіть дівчина краще зіграла.
    Про сюжетні дірищі я мовчу (причини телепортів, причини війни, незакінчені сюжетні лінії).
    Сподіваюсь, ніхто не спробує зняти продовження такого місива низькосортної якості.

Залишити відповідь до Entorius Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *