Вавилон нашої ери

Вавилон нашої ери (Babylon A. D. / Вавилон нашей эры). Фантастика / бойовик. США, 2008. Режисер Матьє Кассовіц. У ролях: [Він Дізель->vin-diesel], [Мішель Йєо->michelle-yeo], Жерар Депардьє, Шарлота Ремплінг, Марк Стронг.

babyln

Дія відбувається у 2013 р. Найманець Тороп (Дізель) отримує просте, на перший погляд, завдання від російської мафії: відвезти у Монреаль жінку. Допомагають герою двоє інших найманців. Жінка переживає напади шизофренії, причому її стан передається оточуючим.

Фільм заснований на французькому романі Моріса Дантека “Вавилонські немовлята”. Сценарій тримали у таємниці: Кассовіц кілька разів підкреслював, що роман Дантека дуже складно екранізувати. Щоразу, коли постановника питали про зміни в сюжеті, він відповідав загальними фразами. Кіноманам доводилось збирати інформацію потроху.

У 2005 р. Кассовіц дописав сценарій за мотивами “Вавилонських немовлят”, над яким почав працювати невдовзі після виходу книги, і почав шукати джерела фінансування. До того часу він вже випустив свою першу голлівудську постановку “Готика” і вважав, що добре вивчив американську студійну систему. Гроші виділити пообіцяли студії “ХХ сторіччя – Фокс” та “Студіо Канал”. Режисер хотів віддати головні ролі Венсану Касселю та Моніці Беллуччі, однак однією з вимог “фабрики мрій” була наявність у титрах американської зірки, тому Кассовіц запросив Віна Дізеля. Героїню-ізраїльтянку перетворили на китаянку, взявши на роль Мішель Йєо.

Зйомки планували провести в Канаді влітку 2006 р., проте у більшості сцен Кассовіц хотів бачити якомога більше снігу, тому зйомки перенесли на зиму, а замість Канади вирішили працювати у Празі (технічна база на студії “Баррандов” була не гіршою, ніж у Канаді, але коштувало все набагато дешевше). Чекаючи, коли випаде сніг, режисер почав працювати над павільйонними сценами. Знімальна група обновила павільйон, який обійшовся “Баррандов” у 4.7 млн. доларів і вважається зараз найбільшим у Європі. Спеціально для “Вавилону” на чеській студії побудували велетенські декорації Бруклінської площі та підводного човна. 120 будівельників працювали понад чотири місяці, використавши 1300 кубометрів деревини, а також 570 кубометрів асфальту і 400 кубометрів бетону, щоб підготувати для зйомок площу приблизно у 30 тисяч квадратних метрів. Природа ж зіграла з постановником злий жарт: опинившись у безвихідному становищі, він зняв натуру без снігу, якого так і не дочекався.

У травні знімальна група перебралась у Швецію на гірськолижний курорт Ріксгрантен, де знімали погоні на сноубордах та сноумобілях. Власник золотої медалі з екстремальних видів спорту Пол Такер, який три тижні працював на знімальному майданчику, розповідав в інтерв’ю, що каскадерам довелось виконувати фантастичні трюки – стрибати зі скель, перевертатись у повітрі, і все це на тлі вибухів.

У серпні Кассовіц оголосив конкурс на “найкращу рекламу та найкращі новини майбутнього”, запропонувавши усім бажаючим надсилати йому ідеї чи короткі відеозамальовки, найкращі з яких він використає у стрічці і буде показувати на екранах телевізорів на задньому плані деяких сцен. Крім “реклами майбутнього” у картині є й “реклама теперішнього”: згідно з контрактом з автомобільною компанією Suzuki Motor Corporation “Вавилон нашої ери” став бенефісом різних марок Suzuki, зокрема Splash, Landbreeze та Grand Vitara.

1 коментар для “Вавилон нашої ери”

Залишити відповідь до tangar gimli Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *