Вид згори краще

Вид згори краще (View From the Top / Вид сверху лучше). США, 2003. Режисер Бруно Баррето. У ролях: Гвiнет Пелтроу, Крiстiна Епплгейт, Марк Руффало, Келлi Престон, Майк Маeрс, Роб Лоу, Кендiс Берген, Джошуа Малiна, Джон Полiто, Кончетта Томей, Робiн Петерсон.

“Новий канал”, субота 18 червня, 19.20

Провiнцiалка Донна (Пелтроу) мрie втекти зi свого маленького мiстечка i досягти успiху. З усiх можливих шляхiв героiня обираe професiю стюардеси, тому що напередоднi прочитала автобiографiю знаменитоi представницi цiei професii (Берген). Проте Доннi доведеться подолати чимало перешкод, головною з яких e ii найкраща подруга (Епплгейт)… Прем’eру картини Баррето призначили на 19 квiтня 2002 р., але потiм переносили на 16 серпня, 18 жовтня i нарештi на 24 сiчня 2003 р. Цей факт e досить красномовним: у першi тижнi пiсля Рiздва на екрани США виходять тiльки зовсiм безнадiйнi проекти, якi глядач не захоче дивитись в iнший час. I причина цього навiть не в тому, що пiсля трагiчних вересневих подiй 2001 р. будь-яка стрiчка, пов’язана з “повiтряними” професiями, сприймалась американською публiкою, м’яко кажучи, без особливого ентузiазму. Бразильський режисер Баррето (“Дона Флор i два ii чоловiки”) та продюсери з компанii “Мiрамакс” чомусь вирiшили, що для того, щоб створити бiльш-менш вдалу романтичну комедiю, достатньо запросити у свiй фiльм “оскарiвську” лауреатку Пелтроу, популярного комiка Маeрса i кiлькох призабутих зiрок на ролi другого плану (Берген, Престон, Лоу). Однак жахливий, сповнений штампiв сценарiй Ерiка Волда, який нагадуe скорочений варiант мексиканськоi “мильноi опери”, перекреслив будь-якi надii на глядацький успiх “Виду згори” (13 млн. доларiв у прокатi США).

Вид згори краще (View From the Top / Вид сверху лучше). США, 2003. Режисер Бруно Баррето. У ролях: Гвiнет Пелтроу, Крiстiна Епплгейт, Марк Руффало, Келлi Престон, Майк Маeрс, Роб Лоу, Кендiс Берген, Джошуа Малiна, Джон Полiто, Кончетта Томей, Робiн Петерсон.

“Новий канал”, субота 18 червня, 19.20

Провiнцiалка Донна (Пелтроу) мрie втекти зi свого маленького мiстечка i досягти успiху. З усiх можливих шляхiв героiня обираe професiю стюардеси, тому що напередоднi прочитала автобiографiю знаменитоi представницi цiei професii (Берген). Проте Доннi доведеться подолати чимало перешкод, головною з яких e ii найкраща подруга (Епплгейт)… Прем’eру картини Баррето призначили на 19 квiтня 2002 р., але потiм переносили на 16 серпня, 18 жовтня i нарештi на 24 сiчня 2003 р. Цей факт e досить красномовним: у першi тижнi пiсля Рiздва на екрани США виходять тiльки зовсiм безнадiйнi проекти, якi глядач не захоче дивитись в iнший час. I причина цього навiть не в тому, що пiсля трагiчних вересневих подiй 2001 р. будь-яка стрiчка, пов’язана з “повiтряними” професiями, сприймалась американською публiкою, м’яко кажучи, без особливого ентузiазму. Бразильський режисер Баррето (“Дона Флор i два ii чоловiки”) та продюсери з компанii “Мiрамакс” чомусь вирiшили, що для того, щоб створити бiльш-менш вдалу романтичну комедiю, достатньо запросити у свiй фiльм “оскарiвську” лауреатку Пелтроу, популярного комiка Маeрса i кiлькох призабутих зiрок на ролi другого плану (Берген, Престон, Лоу). Однак жахливий, сповнений штампiв сценарiй Ерiка Волда, який нагадуe скорочений варiант мексиканськоi “мильноi опери”, перекреслив будь-якi надii на глядацький успiх “Виду згори” (13 млн. доларiв у прокатi США).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *