Шостий день

Шостий день (The 6th Day / Шестой день). США, 2000. Режисер Роджер Споттiсвуд. У ролях: Арнольд Шварценеггер, Тонi Голдуiн, Роберт Дюволл, Майкл Рапапорт, Майкл Рукер, Сара Вiнтер, Род Роуланд.

ICTV, понедiлок 2 сiчня, 21.00

Дiя стрiчки вiдбуваeться у недалекому майбутньому, коли клонування живих iстот набуло особливого розмаху. Пiлот Адам Гiбсон (Шварценеггер), випадково зустрiвшись зi своiм двiйником, стаe небезпечним для злочинцiв, котрi займаються забороненими бiологiчними експериментами…

Одна з найдорожчих пропозицiй рiздвяного кiно сезону 2000 р. виявилась його найбiльшим розчаруванням. Розкiшнi спецефекти та 82-мiльйонний бюджет не врятували вiд провалу картину, яка ледве зiбрала 30 млн. доларiв у прокатi США. Спроба авторiв фiльму проексплуатувати серйозну i актуальну тематику зазнала цiлковитоi невдачi, а Сталевий Арнi не виправдав свiй 20-мiльйонний гонорар. З середини 90-х спостерiгався поступовий спад популярностi колишнього короля Голлiвуду. Його робота у “Шостому днi” стала об’eктом неприхованого глузування: Шварценеггера оголосили претендентом на премiю “Золота малина” за найгiршу чоловiчу роль, найгiршу роль другого плану (клон головного героя) та за найгiрший дует обох персонажiв. На початку 90-х американськi критики попереджували, що “у кожноi зiрки “екшн” час дii обмежений”. Можливо, саме часткове пiдтвердження цього похмурого прогнозу пiдштовхнуло Арнольда до рiшення залишити кiнематограф i присвятити себе полiтичнiй кар’eрi.

Шостий день (The 6th Day / Шестой день). США, 2000. Режисер Роджер Споттiсвуд. У ролях: [Арнольд Шварценеггер->arnold-schwarzenegger], Тонi Голдуїн, [Роберт Дюволл->robert-duvall], Майкл Рапапорт, Майкл Рукер, Сара Вiнтер, Род Роуланд.

Новий канал, понедiлок 16 березня, 22.05

Дiя стрiчки вiдбувається у недалекому майбутньому, коли клонування живих iстот набуло особливого розмаху. Пiлот Адам Гiбсон (Шварценеггер), випадково зустрiвшись зi своїм двiйником, стає небезпечним для злочинцiв, котрi займаються забороненими бiологiчними експериментами…

Одна з найдорожчих пропозицiй рiздвяного кiносезону 2000 р. виявилась його найбiльшим розчаруванням. Розкiшнi спецефекти та 82-мiльйонний бюджет не врятували вiд провалу картину, яка ледве зiбрала 30 млн. доларiв у прокатi США. Спроба авторiв фiльму проексплуатувати серйозну i актуальну тематику зазнала цiлковитої невдачi, а Сталевий Арнi не виправдав свiй 20-мiльйонний гонорар. З середини 90-х спостерiгався поступовий спад популярностi колишнього короля Голлiвуду. Його робота у “Шостому днi” стала об’єктом неприхованого глузування: Шварценеггера оголосили претендентом на премiю “Золота малина” за найгiршу чоловiчу роль, найгiршу роль другого плану (клон головного героя) та за найгiрший дует обох персонажiв. На початку 90-х американськi критики попереджували, що “у кожної зiрки “екшн” час дiї обмежений”. Можливо, саме часткове пiдтвердження цього похмурого прогнозу пiдштовхнуло Арнольда до рiшення залишити кiнематограф i присвятити себе полiтичнiй кар’єрi.

1 коментар для “Шостий день”

  1. Посередній фільм, але де ще ви *спойлер* побачите двох Шварценеггерів в одному кадрі *спойлер*. Раджу дивитися в перекладі Володарського.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *