Потрiбнi люди (People I Know / Нужные люди). США, 2002 рiк, 95 хв. Реж. Ден Олгрант. У ролях: Аль Пачiно, Кiм Бесiнгер, Теа Леонi, Раян О’Нiл, Бiлл Нанн, Роберт Кляйн, Рiчард Шифф, Марк Веббер, Пiтер Геретi, Дейвiд Маршалл Грант, Полiна Порiзкова, Френк Вуд.
Iнтер, субота 16 липня, 1.50
Колись промоутер Iлай Вормен (Пачiно) був впливовою фiгурою полiтичноi та творчоi богеми Нью-Йорка, однак його кращi днi лишились у минулому. Вiчно стомлений Iлай тепер перетворився на хлопчика на побiгеньках у зiрок. На прохання вiдомого актора вiн забираe з в’язницi його дiвчину-наркоманку i несподiвано стаe свiдком ii вбивства… Ця картина e вiльним переказом фактiв бiографii знаменитого прес-агента Боббi Зерема. Режисер Олгрант, учень Мартiна Скорсезе, дев’ять рокiв тому привернув до себе увагу завдяки малобюджетнiй комедii “Оголений у Нью-Йорку” про сумну долю драматурга у сучасному свiтi шоу-бiзнесу. У своiй новiй роботi вiн пропонуe подивитись на продажних полiтикiв та самозакоханих знаменитостей очима нiкому непотрiбноi людини, яка чудово розумie власну нiкчемнiсть i майже фiзично вiдчуваe невпинне наближення смертi. Вкрай песимiстичний тон фiльму часом нагадуe нью-йоркськi “маргiнальнi” реалiстичнi драми 70-х (в яких, до речi, знiмався й молодий Пачiно) i навряд чи припаде до смаку глядачам, що звикли до “кiнематографу тотальноi розваги” двох останнiх десятирiч. Втiм, стрiчка Олгранта не стала новим словом у жанрi картин, присвячених аналiзу хвороб суспiльства, i залишилась лише черговим бенефiсом колишнього “хрещеного батька”.
Потрiбнi люди (People I Know / Нужные люди). США, 2002. Режисер Ден Олгрант. У ролях: [Аль Пачiно->al-pacino], [Кiм Бесiнгер->kim-basinger], [Теа Леонi->tea-leoni], Раян О’Нiл, Бiлл Нанн, Роберт Кляйн, Рiчард Шифф, Марк Веббер, Пiтер Геретi, Дейвiд Маршалл Грант, Полiна Порiзкова, Френк Вуд.
Тоніс, четвер 17 червня, 21.00
Колись промоутер Iлай Вормен (Пачiно) був впливовою фiгурою полiтичної та творчої богеми Нью-Йорка, однак його кращi днi лишились у минулому. Вiчно стомлений Iлай тепер перетворився на хлопчика на побiгеньках у зiрок. На прохання вiдомого актора вiн забирає з в’язницi його дiвчину-наркоманку i несподiвано стає свiдком її вбивства… Ця картина є вiльним переказом фактiв бiографiї знаменитого прес-агента Боббi Зерема. Режисер Олгрант, учень Мартiна Скорсезе, привернув до себе увагу завдяки малобюджетнiй комедiї “Оголений у Нью-Йорку” про сумну долю драматурга у сучасному свiтi шоу-бiзнесу. У своїй новiй роботi вiн пропонує подивитись на продажних полiтикiв та самозакоханих знаменитостей очима нiкому непотрiбної людини, яка чудово розумiє власну нiкчемнiсть i майже фiзично вiдчуває невпинне наближення смертi. Вкрай песимiстичний тон фiльму часом нагадує нью-йоркськi “маргiнальнi” реалiстичнi драми 70-х (в яких, до речi, знiмався й молодий Пачiно). Втiм, стрiчка Олгранта не стала новим словом у жанрi картин, присвячених аналiзу хвороб суспiльства, i залишилась лише черговим бенефiсом колишнього “хрещеного батька”.