Шоу починається

Шоу починається (Showtime / Шоу начинается). США, 2002. Режисер Том Дей. У ролях: Едді Мерфі, Роберт Де Ніро, Рене Руссо, Френкі Фейсон, Вільям Шетнер, Мел Родрігес, Кен Хадсон Кемпбел, Джуліан Вулче Віда, Елен Помпео, Алекс Борштейн, Дріна Де Ніро.

1+1, субота 16 вересня, 14.30

Телепродюсер Чейз Рензі (Руссо) створює чергове «шоу реального часу», героями якого є справжні поліцейські. Зірки нової програми – досвідчений детектив Мітч Престон (Де Ніро) та балакучий патрульний Трей Селларс (Мерфі) – відразу стають знаменитостями. Камера переслідує їх всюди, ускладнюючи життя і виконання службових обов’язків…

Шоу починається (Showtime / Шоу начинается). США, 2002. Режисер Том Дей. У ролях: [Едді Мерфі->eddie-murphy], [Роберт Де Ніро->robert-de-niro], [Рене Руссо->rene-russo], Френкі Фейсон, Вільям Шетнер, Мел Родрігес, Кен Хадсон Кемпбел, Джуліан Вулче Віда, Елен Помпео, Алекс Борштейн, Дріна Де Ніро.

Новий канал, субота 23 січня, 20.25

Телепродюсер Чейз Рензі (Руссо) створює чергове «шоу реального часу», героями якого є справжні поліцейські. Зірки нової програми – досвідчений детектив Мітч Престон (Де Ніро) та балакучий патрульний Трей Селларс (Мерфі) – відразу стають знаменитостями. Камера переслідує їх всюди, ускладнюючи життя і виконання службових обов’язків…

Можливості, закладені у сюжеті про напарників-протилежностей (чорний – білий, старий – молодий, серйозний – пустун і т. п.), Голлівуд вичерпав ще на початку 90-х. Ця тема не є новою ні для режисера Дея ([«Шанхайський полудень»->shanghai-noon]), ні для сценаристів Кейс Шерон та Джорджа Саралегі («Смертельна зброя-4»). Студія «Ворнер Бразерс» зробила ставку на дует Де Ніро та Мерфі і була настільки впевнена в успіху, що планувала випустити фільм на екрани влітку 2002 р., щоб конкурувати з [«Людиною-павуком»->spider-man] та «Атакою клонів». Коли ж продюсери переглянули відзнятий матеріал, вони вирішили не ризикувати і призначили прем’єру на 15 березня, але стрічка все одно не стала хітом: її касові збори були доволі скромними (38 млн. доларів у США). Головні виконавці не змогли звільнитися з полону повного штампів сценарію, і навіть використання у сюжеті теми «шоу реального часу», які тоді були надзвичайно популярними, не викликало інтересу у глядачів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *