Таeмнi агенти

Таeмнi агенти (Agents Secrets / Секретные агенты). Францiя, 2004. Режисер Фредерiк Шендерфер. У ролях: Венсан Кассель, Монiка Беллуччi, Андре Дюссольe, Шарль Берлен, Брюно Тодескiнi, Людовик Шендерфер.

1+1, вiвторок 12 липня, 00.05

Мета операцii французьких спецслужб – знешкодити контрабандистський центр, котрий очолюe багатий бiзнесмен Лiповський. Виконувати це завдання доручають двом таeмним агентам – Жоржу Брiссо (Кассель) та Лiзi (Беллуччi), яким доводиться видавати себе за подружжя. Це вже четверта спiльна операцiя Жоржа i Лiзи. Завдання успiшно виконано, однак на зворотному шляху Лiзу арештовують на нiмецькому кордонi. Намагаючись дiзнатись правду про справжню мету iх операцii, Брiссо починаe розумiти, що вiн i його напарниця були лише пiшаками у складнiй грi…

Таeмнi агенти (Agents Secrets / Секретные агенты). Францiя, 2004. Режисер Фредерiк Шендерфер. У ролях: Венсан Кассель, Монiка Беллуччi, Андре Дюссольe, Шарль Берлен, Брюно Тодескiнi, Людовик Шендерфер.

1+1, вiвторок 12 липня, 00.05

Мета операцii французьких спецслужб – знешкодити контрабандистський центр, котрий очолюe багатий бiзнесмен Лiповський. Виконувати це завдання доручають двом таeмним агентам – Жоржу Брiссо (Кассель) та Лiзi (Беллуччi), яким доводиться видавати себе за подружжя. Це вже четверта спiльна операцiя Жоржа i Лiзи. Завдання успiшно виконано, однак на зворотному шляху Лiзу арештовують на нiмецькому кордонi. Намагаючись дiзнатись правду про справжню мету iх операцii, Брiссо починаe розумiти, що вiн i його напарниця були лише пiшаками у складнiй грi…

“Iдея фiльму – простежити за шпигунською операцieю групи таeмних агентiв i подивитись, як вони будуть реагувати, зiткнувшись зi зрадою свого начальства, – розповiдаe Шендерфер, для якого “Таeмнi агенти” e другою режисерською роботою (перша – “Мiсця злочинiв” – була номiнована на премiю “Сезар” за найкращий дебют). – Щохвилини цi люди повиннi робити вибiр: керуватись особистими моральними переконаннями або пiдкорятись зобов’язанням перед суспiльством та професieю. Я намагаюсь простежити за iх реакцiями до, пiд час i пiсля того, як вони приймають важливе рiшення”. Постановник прагнув показати роботу спецслужб у максимально реалiстичному стилi; джерелами натхнення для нього були американськi шпигунськi стрiчки 70-х (“Три днi Кондора” Сiднi Поллака, “Марафонець” Джона Шлезiнгера тощо) i класичнi французькi детективи Жан-П’eра Мельвiля. Втiм, вдалося це йому лише наполовину: фiнал все одно видаeться далеким вiд реальностi.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *