Мiсячна миля

Мiсячна миля (Moonlight Mile / Лунная миля). США, 2002. Режисер Бред Сiлберлiнг. У ролях: Дастiн Хоффман, Сюзан Сарандон, Джейк Гiлленхаал, Еллен Помпео, Холлi Хантер, Дебнi Коулмен.

ENTER-фiльм, недiля 24 липня, 18.10

Пiсля трагiчноi загибелi своei нареченоi юнак Джо Наст змушений робити важливий вибiр. З одного боку – приголомшенi нещастям батьки нареченоi, торговець нерухомiстю Бен Флосс та його дружина, письменниця Джоджо, якi наполягають, щоб Джо жив з ними i став дiловим партнером Бена. З iншого – нове кохання i надiя на щасливе життя…

Мiсячна миля (Moonlight Mile / Лунная миля). США, 2002. Режисер Бред Сiлберлiнг. У ролях: Дастiн Хоффман, Сюзан Сарандон, Джейк Гiлленхаал, Еллен Помпео, Холлi Хантер, Дебнi Коулмен.

ENTER-фiльм, недiля 24 липня, 18.10

Пiсля трагiчноi загибелi своei нареченоi юнак Джо Наст змушений робити важливий вибiр. З одного боку – приголомшенi нещастям батьки нареченоi, торговець нерухомiстю Бен Флосс та його дружина, письменниця Джоджо, якi наполягають, щоб Джо жив з ними i став дiловим партнером Бена. З iншого – нове кохання i надiя на щасливе життя…

Стрiчка, названа на честь знаменитоi пiснi “Роллiнг Стоунз”, була третьою роботою у кiно телевiзiйного режисера Сiлберлiнга (“Каспер”, “Мiсто янголiв”) та його сценарним дебютом. Усi його фiльми так чи iнакше пов’язанi з темою смертi; причиною цього e шок, пережитий постановником у 1989 р., коли його кохану, перспективну актрису Ребекку Шеффер, вбив прихильник-психопат, а сам Сiлберлiнг опинився у числi пiдозрюваних. “Хоча картина частково e вигадкою, ii емоцiйнi корiння сягають мого власного досвiду, коли менi довелося пережити втрату, схожу на втрату Джо, – розповiдаe режисер. – Iнколи життя e твоiм найкращим сценаристом. Джо не може зрозумiти, повинен вiн зберiгати вiрнiсть тiй, якоi бiльше немаe, чи маe продовжувати жити далi. У такiй ситуацii правил не iснуe, кожен вирiшуe самостiйно”. Найбiльшою похвалою постановнику стала вдячнiсть батькiв Шеффер, якi полюбили “Мiсячну милю” пiсля першого ж перегляду.

Сiлберлiнг зiзнаeться, що писав сценарiй спецiально для Хоффмана та Сарандон, яких мрiяв поeднати на екранi. “Оскарiвськi” лауреати, якi ранiше нiколи не працювали разом, зiграли сiмейну пару надзвичайно переконливо. Для Хоффмана (“Людина дощу”), який востаннe з’являвся на екранi у “Жаннi д’Арк” Люка Бессона, роль Бена Флосса була довгоочiкуваним поверненням у кiнематограф. Сарандон (“Тельма i Луiза”) за “Милю” отримала найбiльший у своiй кар’eрi гонорар – 7 млн. доларiв.

“Я довго шукав актора на роль Джо, – каже режисер. – Кемерон Кроу вважав, що моя проблема у тому, що я написав iсторiю про себе. Коли я зустрiв Джейка Гiлленхаала, я побачив себе у молодостi i припинив пошук”. Джо Наст у виконаннi Гiлленхаала нагадуe головного героя “Випускника” – стрiчки, яка у 1967 р. прославила Хоффмана; на зйомках славетний актор охоче дiлився досвiдом зi своiм молодим колегою. “Iнколи, – згадуe Джейк, – вiн казав менi, що 35 рокiв тому виглядав так само, як я”. Завдяки вiдмiнним акторським роботам та вiдсутностi характерних для фiльмiв подiбноi тематики мелодраматичних штампiв “Миля” e гiдною уваги усiх любителiв тонких психологiчних кiнотворiв.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *