Обитель зла

Обитель зла (Resident Evil / Обитель зла). США, 2002. Режисер Пол Андерсон. У ролях: Мiла Йовович, Мiшель Родрiгес, Ерiк Мебiус.

ICTV, субота 27 серпня, 21.00

Сюжет фiльму заснований на комп’ютернiй грi, яка стала одним з перших бестселерiв цього рiзновиду розваг i дочекалася чотирьох продовжень, кожне з яких продавалося мiльйонними тиражами, забезпечивши серii популярнiсть на всiх континентах. Головнi героiнi стрiчки, Елiс (Йовович) та Рейн (Родрiгес), очолюють загiн командос, що повинен за три години знищити експериментальний “Т-вiрус”, здатний повертати до життя мертвих, перетворюючи iх на жахливих мутантiв. Завдання виявляeться надзвичайно складним, оскiльки поширенням пекельноi зарази керуe суперкомп’ютер “Червона королева”, а на смiливцiв полюe смертельно небезпечна iстота “Лiкер”. Постановником картини з 67-мiльйонним бюджетом мав бути Джордж Ромеро, великий спецiалiст з фiльмiв про зомбi (“Нiч живих мерцiв”, “День мерцiв”), однак врештi-решт “Постiйне зло” зняв Андерсон, котрому вже доводилось працювати над екранiзацiями комп’ютерних забавок (“Смертельний бiй”). За словами режисера, вiн не збирався наслiдувати похмурий стиль Ромеро, а намагався зробити динамiчну стрiчку на кшталт “Чужих”. До початку зйомок усiх акторiв змусили навчитися користуватись вогнепальною зброeю i оволодiти бойовими мистецтвами. Прем’eра картини у США вiдбулася 15 березня 2002 р.; фiльм протримався у десятцi лiдерiв прокату тiльки два тижнi, зiбравши близько 29 млн. доларiв. Такий результат не можна назвати успiшним (особливо у порiвняннi з 130 млн. доларiв, якi заробила “Лара Крофт”), хоча вiдгуки прихильникiв гри про стрiчку були здебiльшого позитивними. Власне, тiльки цiй категорii глядачiв фiльм i можна рекомендувати.

Обитель зла (Resident Evil / Обитель зла). США, 2002. Режисер Пол Андерсон. У ролях: Мiла Йовович, Мiшель Родрiгес, Ерiк Мебiус.

ICTV, субота 27 серпня, 21.00

Сюжет фiльму заснований на комп’ютернiй грi, яка стала одним з перших бестселерiв цього рiзновиду розваг i дочекалася чотирьох продовжень, кожне з яких продавалося мiльйонними тиражами, забезпечивши серii популярнiсть на всiх континентах. Головнi героiнi стрiчки, Елiс (Йовович) та Рейн (Родрiгес), очолюють загiн командос, що повинен за три години знищити експериментальний “Т-вiрус”, здатний повертати до життя мертвих, перетворюючи iх на жахливих мутантiв. Завдання виявляeться надзвичайно складним, оскiльки поширенням пекельноi зарази керуe суперкомп’ютер “Червона королева”, а на смiливцiв полюe смертельно небезпечна iстота “Лiкер”.

Постановником картини з 67-мiльйонним бюджетом мав бути Джордж Ромеро, великий спецiалiст з фiльмiв про зомбi (“Нiч живих мерцiв”, “День мерцiв”), однак врештi-решт “Постiйне зло” зняв Андерсон, котрому вже доводилось працювати над екранiзацiями комп’ютерних забавок (“Смертельний бiй”). За словами режисера, вiн не збирався наслiдувати похмурий стиль Ромеро, а намагався зробити динамiчну стрiчку на кшталт “Чужих”. До початку зйомок усiх акторiв змусили навчитися користуватись вогнепальною зброeю i оволодiти бойовими мистецтвами. Прем’eра картини у США вiдбулася 15 березня 2002 р.; фiльм протримався у десятцi лiдерiв прокату тiльки два тижнi, зiбравши близько 29 млн. доларiв. Такий результат не можна назвати успiшним (особливо у порiвняннi з 130 млн. доларiв, якi заробила “Лара Крофт”), хоча вiдгуки прихильникiв гри про стрiчку були здебiльшого позитивними. Власне, тiльки цiй категорii глядачiв фiльм i можна рекомендувати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *