Ми були солдатами

Ми були солдатами (We Were Soldiers / Мы были солдатами). США, 2002. Режисер Рендалл Воллас. У ролях: Мел Гiбсон, Грег Кiннер, Сем Еллiот, Крiс Клайн, Медлiн Стоу, Баррi Пеппер.

ICTV, четвер 15 грудня, 21.35

Стрiчка, знята за романом Гарольда Дж. Мура i Джозефа Хеллоуея “Колись ми були солдатами… ми були молодими: Я Дранг – битва, яка змiнила вiйну у В’eтнамi”, розповiдаe про перший великий бiй мiж вiйськами США та В’eтнаму. 450 десантникiв, очолюванi пiдполковником Гарольдом Дж. Муром, були оточенi двома тисячами ворожих солдатiв у долинi Я Дранг, яка пiзнiше отримала назву Долина Смертi. У битвi, яка тривала з 23 жовтня до 26 листопада 1965 р., загинули понад 200 американцiв.

Починаючи з середини 70-х Голлiвуд неодноразово звертався до теми в’eтнамськоi вiйни, щоразу показуючи ii як ганебну сторiнку iсторii США, трагедiю, що спотворила життя цiлому поколiнню. Найкращi американськi кiнематографiсти дослiджували психологiю людини, яка пройшла крiзь пекло вiйни (“Таксист”, “Мисливець на оленiв”, “Повернення додому”), знiмали масштабнi фрески про боротьбу Добра i Зла, розуму i божевiлля на землi Iндокитаю (“Апокалiпсис сьогоднi”) та реалiстичнi картини про “окопну правду” (“Взвод”). Протягом десятирiччя було створено чимало видатних фiльмiв, котрi здобули визнання критикiв та Кiноакадемii (“Мисливець” отримав 5 “Оскарiв”, “Взвод” – 4, “Апокалiпсис” – 2). У 90-х проблемне кiно стало немодним i нерентабельним, тому високобюджетний проект, присвячений В’eтнаму, “фабрика мрiй” почала розробляти тiльки у новому столiттi.

Ми були солдатами (We Were Soldiers / Мы были солдатами). США, 2002. Режисер Рендалл Воллас. У ролях: [Мел Гiбсон->], [Грег Кiннер->], [Сем Еллiот->], [Крiс Клайн->], [Медлiн Стоу->], [Баррi Пеппер->].

ICTV, четвер 15 грудня, 21.35

Стрiчка, знята за романом Гарольда Дж. Мура i Джозефа Хеллоуея “Колись ми були солдатами… ми були молодими: Я Дранг – битва, яка змiнила вiйну у В’eтнамi”, розповiдаe про перший великий бiй мiж вiйськами США та В’eтнаму. 450 десантникiв, очолюванi пiдполковником Гарольдом Дж. Муром, були оточенi двома тисячами ворожих солдатiв у долинi Я Дранг, яка пiзнiше отримала назву Долина Смертi. У битвi, яка тривала з 23 жовтня до 26 листопада 1965 р., загинули понад 200 американцiв.

Починаючи з середини 70-х Голлiвуд неодноразово звертався до теми в’eтнамськоi вiйни, щоразу показуючи ii як ганебну сторiнку iсторii США, трагедiю, що спотворила життя цiлому поколiнню. Найкращi американськi кiнематографiсти дослiджували психологiю людини, яка пройшла крiзь пекло вiйни ([“Таксист”->Таксист], [“Мисливець на оленiв”->Мисливець на оленiв], [“Повернення додому”->Повернення додому]), знiмали масштабнi фрески про боротьбу Добра i Зла, розуму i божевiлля на землi Iндокитаю (“Апокалiпсис сьогоднi”) та реалiстичнi картини про “окопну правду” ([“Взвод”->Взвод]). Протягом десятирiччя було створено чимало видатних фiльмiв, котрi здобули визнання критикiв та Кiноакадемii (“Мисливець” отримав 5 “Оскарiв”, “Взвод” – 4, “Апокалiпсис” – 2). У 90-х проблемне кiно стало немодним i нерентабельним, тому високобюджетний проект, присвячений В’eтнаму, “фабрика мрiй” почала розробляти тiльки у новому столiттi.

Спочатку стрiчка називалася “Загублений патруль”, потiм iй повернули назву лiтературного першоджерела, хоча й значно скоротили ii. Постановником виступив Воллас – сценарист [“Хороброго серця”->Хоробре серце] i [“Перл Харбора”->Перл Харбор], який у 1998 р. дебютував у режисурi iсторично-пригодницькою картиною “Людина в залiзнiй масцi”. Перед початком роботи над фiльмом Гiбсон та iншi актори провели тиждень у Фортi Беннiнгу (штат Джорджiя) у якостi солдатiв, щоб навчитись користуватись зброeю. Зйомки, якi проходили у Фортi Беннiнгу та на калiфорнiйських вiйськових базах, почалися у березнi, а закiнчились у червнi 2001 р. Бюджет стрiчки склав 75 млн. доларiв.

На екрани США картина вийшла 1 березня 2002 р. i за перший тиждень прокату принесла 20 мiльйонiв, очоливши десятку касових лiдерiв уiкенду. Вона протрималась у цьому списку п’ять тижнiв, зiбравши 78 млн. доларiв – набагато менше, нiж очiкували продюсери. У фiльмi вистачаe вражаючих бойових сцен та непоганих акторських робiт, однак вiн не вiдкрив новоi сторiнки у своeму жанрi.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *