Клік: З пультом по життю

Клік: З пультом по життю (Click / Клик: С пультом по жизни). Фантастична комедія. США, 2006. Режисер Френк Корачі. У ролях: Адам Сендлер, Кейт Бекінсейл, Крістофер Вокен, Шон Остін, Дейвід Хасселхофф, Генрі Вінклер, Джулі Кевнер, Джозеф Кестанон, Татум Макканн.

Архітектор Майкл Ньюмен (Сендлер) хоче, але не може приділяти своїй сім’ї достатньо часу, оскільки весь час працює. Одного разу, засидівшись на роботі, Майкл заплутується у тому, який з пультів дистанційного керування що вмикає. Він вирушає на пошуки універсального пристрою і потрапляє до крамниці, де йому дають унікальний пульт, який керує не тільки електронікою, а й життям власника, даючи йому можливість швидко перемотати або, навпаки, сповільнити певні моменти.

Клік: З пультом по життю (Click / Клик: С пультом по жизни). Фантастична комедія. США, 2006. Режисер Френк Корачі. У ролях: [Адам Сендлер->adam-sandler], [Кейт Бекінсейл->kate-beckinsale], [Крістофер Вокен->christopher-walken], Шон Остін, Дейвід Хасселхофф, Генрі Вінклер, Джулі Кевнер, Джозеф Кестанон, Татум Макканн.

Архітектор Майкл Ньюмен (Сендлер) хоче, але не може приділяти своїй сім’ї достатньо часу, оскільки весь час працює. Одного разу, засидівшись на роботі, Майкл заплутується у тому, який з пультів дистанційного керування що вмикає. Він вирушає на пошуки універсального пристрою і потрапляє до крамниці, де йому дають унікальний пульт, який керує не тільки електронікою, а й життям власника, даючи йому можливість швидко перемотати або, навпаки, сповільнити певні моменти.

Перша інформація про цей проект і участь у ньому Сендлера з’явилась наприкінці липня 2003 р. У лютому 2005 р. стало відомо, що у картині також зніметься Вокен. Спочатку режисером мав стати Хуан Хосе Кампанелла, але його швидко змінив Корачі. Наприкінці квітня 2005 р. на головну жіночу роль запросили Бекінсейл.

Сценарист та продюсер картини Стів Корен так згадує про народження ідеї фільму: “У мене з моєю дівчиною склалась комічна ситуація: у нас була жахлива сварка, і в якийсь момент я взяв пульт дистанційного керування, направив на неї і натиснув кнопку “Без звуку”. Їй мій вчинок не дуже сподобався, але багатьом би він напевно припав би до смаку”. Після цього Корен та його партнер Марк О’Кіфі почали розвивати ідею про пульт, за допомогою якого можна повністю контролювати життя. Корен та О’Кіфі, на рахунку яких сценарій [“Брюса Всемогутнього”->bruce-almighty], отримали за свою нову роботу 1,75 млн. доларів.

Для стрічки знадобились автомобілі майбутнього (частина дії відбувається у 2016 році), і всі вони були створені General Motors. Серед них – мінівен, який належить Біллу, майбутньому чоловіку Донни: у ньому можуть вміститися шестеро людей, його двері піднімаються вгору і зсуваються, а сидіти у ньому комфортніше, ніж на дивані у вітальні. Інший автомобіль майбутнього, машину швидкої допомоги, зробили схожою на сома. У головного героя – 2016 Cadillac, який називається Cadillac 12. В його основі – справжній 12-циліндровий концепт Cadillac (боси GM стверджують, що він ніколи не поступить у продаж), чий двигун, як тільки авто виїздить на хайвей, починає працювати тільки на чотирьох циліндрах.

Зі спецефектів найскладнішим було створення ілюзії старіння. Першим кроком був збір фотографій усіх акторів. На камеру відзняли їх рухи й міміку, які заклали у комп’ютер. Згідно з їх картою зморшок фахівці спробували уявити, як у цих людей буде розвиватись процес старіння. За допомогою програми PhotoShop зробили кілька дизайнів, які запропонували акторам на вибір.  Виконавцям довелось подовгу сидіти у кріслі під час гримування. Сендлер спочатку відмовлявся сидіти у кріслі годинами, але коли дізнався, що це триватиме лише кілька днів, погодився.

В одній зі сцен герой прокидається після “перемотки” і бачить, що важить 120 кг. Спочатку зробили зліпок голови актора, потім форму розрізали і відсканували. Через шість тижнів обличчя, що заплило жиром, було готове. Коли знімали цю сцену, чотири години йшло на накладку силіконових частин на обличчя, макіяж і втискування у “жирне” тіло.

Для того, щоб зняти дощ на великій площі, використали 300-тонний кран. Іншою складністю було створити зимову казку на каліфорнійському узбережжі: вулиці довелось завалити снігом, який зробили зі 100 тон справжнього льоду.

Бюджет фільму – 70 млн. доларів. Зйомки, які почались 6 липня 2005 р., проходили у Лос-Анджелесі та його околицях і в Нью-Йорку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *