Життя Дейвіда Гейла

Життя Дейвіда Гейла (The Life of David Gale / Жизнь Дэвида Гейла). США, 2003. Режисер Алан Паркер. У ролях: Кевін Спейсі, Кейт Вінслет, Лора Лінні, Габріел Манн, Метт Крейвен, Леон Ріппі, Рона Мітра, Джим Бівер, Мелісса Маккарті.

К1, неділя 26 лютого, 21.05

Дейвід Гейл (Спейсі), техаський професор, котрий присвятив життя боротьбі за відміну смертної кари у своєму штаті, одного дня сам опиняється на лаві підсудних. Гейла визнають винним у вбивстві його колеги Констанції Херревей (Лінні). За три дні до виконання вироку Дейвід погоджується дати інтерв’ю журналістці Бітсі Блум (Вінслет)…

Життя Дейвіда Гейла (The Life of David Gale / Жизнь Дэвида Гейла). США, 2003. Режисер Алан Паркер. У ролях: Кевін Спейсі, Кейт Вінслет, Лора Лінні, Габріел Манн, Метт Крейвен, Леон Ріппі, Рона Мітра, Джим Бівер, Мелісса Маккарті.

К1, неділя 26 лютого, 21.05

Дейвід Гейл (Спейсі), техаський професор, котрий присвятив життя боротьбі за відміну смертної кари у своєму штаті, одного дня сам опиняється на лаві підсудних. Гейла визнають винним у вбивстві його колеги Констанції Херревей (Лінні). За три дні до виконання вироку Дейвід погоджується дати інтерв’ю журналістці Бітсі Блум (Вінслет)…

На роль Гейла Паркер спочатку запрошував Ніколаса Кейджа, який став одним з продюсерів картини, потім Джорджа Клуні, а у травні 2001 р. звернувся до дворазового «оскарівського» лауреата Спейсі. Будь-який фільм за участю цього талановитого актора автоматично потрапляє до списку потенційних номінантів на премію Кіноакадемії, однак «Життю Дейвіда Гейла» це не загрожувало. Сценарій, написаний професором філософії з Віденського університету і дебютантом у великому кіно Чарлзом Рендолфом, є підтвердженням приказки про перший млинець. Перші дві третини стрічки Паркера – це сумна, сповнена відчаю історія падіння людини, від якої усі відмовляються через одну помилку. На жаль, наприкінці картина стає схожою на звичайнісінький голлівудський трилер, де у морі штампів губляться логіка подій та характери персонажів, і врятувати становище не може навіть майстерна гра Спейсі, Вінслет та Лінні. «Життя» не можна назвати серйозним кінотвором на тему смертної кари, оскільки аргументація і її прибічників, і противників у фільмі є дуже слабкою. Хоча цього разу й обійшлося без хеппі-енду, фінал видається надто надуманим.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *