Сайлент Хілл

Сайлент Хілл (Silent Hill / Сайлент Хилл). Фільм жахів. США, 2006. Режисер Крістоф Ган. У ролях: Рада Мітчелл, Шон Бін, Дебора Кара Ангер, Еліс Крейг, Джоделль Ферленд.

Роза (Мітчелл) і Крістофер (Бін) – батьки хворої Шарон (Ферленд). Уві сні дівчинка часто повторює назву міста – Сайлент Хілл. Мати вирішує відвезти її туди, сподіваючись на зцілення, однак це стає початком справжнього жаху…

Гра “Сайлент Хілл”, створена японською компанією Konami, з’явилась у 1999 р. Вона сподобалась любителям подібних розваг, і у 2001 р. було випущено її другу частину. Нова іграшка стала сенсацією.

Сайлент Хілл (Silent Hill / Сайлент Хилл). Фільм жахів. США, 2006. Режисер Крістоф Ган. У ролях: [Рада Мітчелл->rada-mitchell], Шон Бін, Дебора Кара Ангер, Еліс Крейг, Джоделль Ферленд.

Роза (Мітчелл) і Крістофер (Бін) – батьки хворої Шарон (Ферленд). Уві сні дівчинка часто повторює назву міста – Сайлент Хілл. Мати вирішує відвезти її туди, сподіваючись на зцілення, однак це стає початком справжнього жаху…

Гра “Сайлент Хілл”, створена японською компанією Konami, з’явилась у 1999 р. Вона сподобалась любителям подібних розваг, і у 2001 р. було випущено її другу частину. Нова іграшка стала сенсацією.

Її розробники не поспішали продавати права Голлівуду. Тільки у 2004 р. з’явились перші чутки про те, що за адаптацію візьметься французький режисер Крістоф Ган, який одного разу зізнався, що чверть свого життя проводить за відеоіграми. Він захопився грою, щойно вийшла її перша частина, і подзвонив продюсеру Семюелю Хадіді, запропонувавши зняти стрічку. Протягом наступних п’яти років Ган і Хадіда намагались переконати розробників з Konami, що зможуть створити гідний еквівалент їх іграшки. “Нам довелось докласти чимало зусиль, щоб вони в нас повірили”, – зізнається постановник.

Ще на стадії переговорів Ган почав шукати кінематографічні аналоги деяких елементів гри. Разом з оператором Деном Лаустсеном він провів серію пробних зйомок різними камерами в різних світлових режимах і врешті-решт вирішив знімати сцени в “альтернативному вимірі” на цифрові носії, щоб зображення можна було відразу опрацьовувати на комп’ютері.

Одночасно Ган розробляв сюжет майбутнього сценарію, взявши в партнери Роджера Ейвері. Було прийняте рішення використати в фільмі елементи трьох ігор і зробити головним героєм саме місто. Розробникам сподобалась така концепція, і у 2004 р. Ган і Хадіда переконали їх продати права на кіноверсію. На початку 2005 р. проект почав набувати реальних обрисів. Компанія “Трі-Стар” виділила на постановку 50 млн. доларів, а Ган вибрав для натурних зйомок канадське містечко Бремптон. Виготовлення чудовиськ доручили Патріку Татопулосу (“Інший світ”, “Я, робот”). “Патрік, мені потрібні чудовиська, які виглядали б неприродно, немовби вони створені з пластмаси”, – таке незвичне завдання поставив майстру спецефектів Ган. Більшість монстрів виготовили з гуми різних різновидів.

На головні ролі запросили акторів маловідомих. “Нам не потрібні були суперзірки, – каже режисер. – Глядач повинен побачити на екрані звичайних людей”. Всі 108 декорацій побудували у 4-х екземплярах: кожну з них гримували так, щоб вони презентували реальний Сайлент Хілл, “альтернативний”, “світ туману” і “рай”.

Зйомки проходили в Канаді в квітні-липні 2005 р. Ган відтворив у картині багато елементів візуальної стилістики гри, наприклад, кадри, в яких героя видно з верхнього ракурсу, і “пірнаючі” рухи камери.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *