Кохання з повідомленням

Кохання з повідомленням (Two Weeks Notice / Любовь с уведомлением). США, 2002. Режисер Марк Лоренс. У ролях: Х’ю Грант, Сандра Баллок, Алісія Вітт, Дана Айві, Роберт Кляйн, Хізер Бернс, Дейвід Хейг, Доріан Міссік, Марк Фірштейн, Джефф Ерон, Елізабет Черрі.

1+1, п’ятниця 13 жовтня, 22.20

Адвокат Люсі Келсон (Баллок), відома захисниця громадянських прав, одного дня всупереч власним переконанням стає правою рукою мільйонера Джорджа Вейда (Грант) і змушена займатись усіма його справами. Втомившись від цього, героїня намагається знайти іншу роботу, однак поступово усвідомлює, що закохалась у свого інфантильного боса…

Кохання з повідомленням (Two Weeks Notice / Любовь с уведомлением). США, 2002. Режисер Марк Лоренс. У ролях: [Х’ю Грант->hu-grant], [Сандра Баллок->sandra-bullock], Алісія Вітт, Дана Айві, Роберт Кляйн, Хізер Бернс, Дейвід Хейг, Доріан Міссік, Марк Фірштейн, Джефф Ерон, Елізабет Черрі.

1+1, п’ятниця 13 жовтня, 22.20

Адвокат Люсі Келсон (Баллок), відома захисниця громадянських прав, одного дня всупереч власним переконанням стає правою рукою мільйонера Джорджа Вейда (Грант) і змушена займатись усіма його справами. Втомившись від цього, героїня намагається знайти іншу роботу, однак поступово усвідомлює, що закохалась у свого інфантильного боса…

Чергова голлівудська романтична комедія, яка переносить глядачів у безкінечно далекий від реальності світ добрих мільйонерів, щасливих випадковостей і хеппі-ендів, є режисерським дебютом Лоренса, сценариста попередніх робіт суперзірки Баллок у цьому жанрі – стрічок «Сили природи» та «Міс Конгеніальність». Сценарій «Кохання» Лоренс написав спеціально для Баллок і Гранта, які давно хотіли знятися разом. «Це історія про двох людей, котрих пов’язують дуже тісні службові відносини, але які не думають про свої взаємні романтичні почуття», – каже постановник. Можливо, картина б не виділилась серед великої кількості представників жанру і не зібрала у прокаті США 85 млн. доларів, якби вона не стала освідченням в коханні Нью-Йорку. Найкраща сцена фільму – епізод у гелікоптері – дає можливість побачити вражаючу панораму міста. В якості головного офісу корпорації братів Вейдів художник Пітер Ларкін та його помічники використали екстер’єр будинку компанії «Люцент» у фінансовій частині Нью-Йорку. Інтер’єр величезного пентхаусу Джорджа Вейда знімали на «Скай Студіо» у районі Грінвіч-Віллідж, маленьку квартиру Люсі – на Брайтон Біч, а розкішну вечірку – на Фултон Лендінг, у районі Бруклінських висот.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *