Я, знову я та Iрен

Я, знову я та Iрен (Me, Myself & Irene / Я, еще я и Ирен). США, 2000. Режисери Пiтер i Боббi Фареллi. У ролях: Джим Керрi, Рене Зельвегер, Крiс Купер, Роберт Форстер, Тонi Кокс.

Новий канал, субота 15 жовтня, 21.50

Порядний та дурнуватий полiсмен Чарлi (Керрi) став загальним посмiховиськом пiсля зради i втечi дружини. В результатi у ньому прокинулась друга особистiсть – також недолугий, але агресивний Хенк, готовий помститися численним кривдникам героя…

Як вiдмiтив один з рецензентiв “Тупого та ще тупiшого”, режисер, котрий робить ставку на заниженi смаки глядачiв, застрахований вiд комерцiйних невдач. Це твердження влучно характеризуe творчiсть братiв Фареллi, якi опинились на вершинi популярностi пiсля касового успiху фiльму “Усi в захопленнi вiд Мерi”. Для черговоi картини постановники використали свiй давнiй сценарiй, написаний 10 рокiв тому. У зв’язку з цим до фiрмового “генiтального гумору” Фареллi додалися погана структурованiсть та кволiсть сюжету. Якщо у попереднiх роботах режисери намагалися компенсувати грубiсть жартiв знущанням з американських стереотипiв поведiнки i “полiткоректностi”, то в “Iрен” вiдсутнi навiть елементи сатири. Бiльшiсть епiзодiв скорiше гидкi, нiж смiшнi, а гра Керрi обмежуeться подвiйною дозою звичайних викривлянь. Напевно, пiсля цiкавих ролей у стрiчках Уiра та Формана комiк-суперзiрка просто хотiв довести кiнодiлкам, що все ще здатний виправдати 20-мiльйонний гонорар. Його участь дiйсно забезпечила фiльму симпатii певноi частини публiки (у прокатi США картина зiбрала 83 млн. доларiв). Колись критики вiдмiчали, що про уподобання глядачiв 80-х можна судити за “Полiцейською академieю”. Про смаки 90-х найяскравiше свiдчать “Остiн Пауерс” i стрiчки братiв Фареллi.

Я, знову я та Iрен (Me, Myself & Irene / Я, еще я и Ирен). США, 2000. Режисери Пiтер i Боббi Фареллi. У ролях: [Джим Керрi->jim-carrey], [Рене Зельвегер->renee-zellweger], [Крiс Купер->chris-cooper], Роберт Форстер, Тонi Кокс.

Новий канал, п’ятниця 30 листопада, 19.20

Порядний та дурнуватий полiсмен Чарлi (Керрi) став загальним посмiховиськом пiсля зради i втечi дружини. В результатi у ньому прокинулась друга особистiсть – також недолугий, але агресивний Хенк, готовий помститися численним кривдникам героя…

Як вiдмiтив один з рецензентiв “Тупого та ще тупiшого”, режисер, котрий робить ставку на заниженi смаки глядачiв, застрахований вiд комерцiйних невдач. Це твердження влучно характеризуe творчiсть братiв Фареллi, якi опинились на вершинi популярностi пiсля касового успiху фiльму “Усi в захопленнi вiд Мерi”. Для черговоi картини постановники використали свiй давнiй сценарiй, написаний 10 рокiв тому. У зв’язку з цим до фiрмового “генiтального гумору” Фареллi додалися погана структурованiсть та кволiсть сюжету. Якщо у попереднiх роботах режисери намагалися компенсувати грубiсть жартiв знущанням з американських стереотипiв поведiнки i “полiткоректностi”, то в “Iрен” вiдсутнi навiть елементи сатири. Бiльшiсть епiзодiв скорiше гидкi, нiж смiшнi, а гра Керрi обмежуeться подвiйною дозою звичайних викривлянь. Напевно, пiсля цiкавих ролей у стрiчках Уїра та Формана комiк-суперзiрка просто хотiв довести кiнодiлкам, що все ще здатний виправдати 20-мiльйонний гонорар. Його участь дiйсно забезпечила фiльму симпатii певноi частини публiки (у прокатi США картина зiбрала 83 млн. доларiв). Колись критики вiдмiчали, що про уподобання глядачiв 80-х можна судити за “Полiцейською академieю”. Про смаки 90-х найяскравiше свiдчать “Остiн Пауерс” i стрiчки братiв Фареллi.

1 коментар для “Я, знову я та Iрен”

  1. Фильм не очень умный, мягко говоря. Но и ругать его не стоит. Идеален как фон для домашних дел.
    И детишки там просто очаровательны, особенно выросшие :)))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *