Назва, як і прес-реліз, певною мірою вводять в оману. Бо йдеться у фільмі зовсім не про вибрики людського мозку, а про свідомі і часом логічні маніпуляції з часом. Якщо не брати до уваги декілька цілком особистих вражень головних героїв, зумовлених саме цією причиною, то термін “дежа вю” тут взагалі не до чого. Це зовсім не означає, що кіно вам не сподобається.
Дежа вю
Назва, як і прес-реліз, певною мірою вводять в оману. Бо йдеться у фільмі зовсім не про вибрики людського мозку, а про свідомі і часом логічні маніпуляції з часом. Якщо не брати до уваги декілька цілком особистих вражень головних героїв, зумовлених саме цією причиною, то термін “дежа вю” тут взагалі не до чого. Це зовсім не означає, що кіно вам не сподобається.
Це професійно і досить майстерно зроблений “блокбастер для недурних”. Теорії Ейнштейна, маніпуляції з минулим і паралельні світи – все це подається з достатньою для двохгодинного фільму переконливістю, з розумними обмеженнями щодо подорожей у часі. Щодо проблеми змін у минулому, які можуть суттєво змінити теперішнє (питання, яке взагалі-то виходить за межі голлівудського світогляду), тут у “фабрики мрій” є два головних штампи. Перший – будь-яка найменша зміна у минулому призведе до наслідків (найчастіше руйнівних) у теперішньому – ефект метелика, продемонстрований в однойменному фільмі. Другий – як не намагайся, хід історії не змінити: у “Машині часу”, наприклад, скільки не намагається головний герой врятувати кохану у минулому, нічого не виходить.